Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 5., hétfő

Estebéd:)

Reggel mi vittük a Tesót oviba, így korán indult a nap. Sokan voltak az oviba, mert ma volt a beiratkozás első napja:o Anya rögtön parázott, hogy ajvé, jövő ilyenkor engem is be kell iratni:s A kicsi játszin maradtunk, ahol aztán egyre több gyerek lett. Így jó volt más labdájával lasztizni, és persze hogy a másik homokozólapát jobban kézre áll:)
Mire Apa visszaért, már a másik játszin voltunk.Ott Apával rosszalkodtuk, és beza Patrik barátom meg lettem küldve a tányéron:):) De kapaszkodtam, és köszöntem Apának a bátorságát. / Na azt nem tette zsebre amit Anyától kapott:) /
Itthon nagy alvás következett, valszeg éreztem ezt a vihart. Kettőkor nálunk már dörgött is, így felébredtem:@ Beszaladtunk az üzletbe, majd siettünk az oviba, ott taliztunk Apával.
Elmentünk enni a kedvenc éttermünkbe, ahol 10 perc nyugton ülés után elkezdtünk rohangálni, én kiszúrtam a pénztárgépet, gondoltam ütök még egy két tételt a számlához:o De a pincér bá nem hagyta:o
Aztán itthon összevesztünk a kádon, így együtt kerültünk bele, majd össznépi hajmosás következett. De előtte az a randa pappan belement a szemembe:@ Lehet hogy igaza van Anyának és nem azzal kéne játszani:s
Most pedig nem, dehogy haggyjuk az ősöket emészteni, sokkal jobb indiántáncot járni, sikongatni, rohangálni.........

Jó éjt mindenkinek!


2 megjegyzés:

Picc írta...

:O A tányéros komoly magillagorilla lehetett! De sebaj, legalább edződnek ;).
Holnapi nap is nyente, elfelejtettem, hogy megyünk útlevelet csináltatni reggel... Majd hívlak,üdv.
Zsuzsi

Hanna írta...

Azért látjuk nálatok is zajlik az élet:))))
Pussssz