Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 11., vasárnap

EGER 2/1

Szóval Egerbe mentünk, és ismét nem csalódtak a nagyok. Mert nagyon tetszett nekik, na meg nekünk is:) Velünk jött a Mami is:) Az Egri várba voltam kicsit nyűgi, de mentségemre legyen mondva megérkezés előtt negyedórával aludtam el. Az autóutat szokásomhoz híven jól bírtam. Szóval bevettük a várat:) Réka íjjászkodott, én szaladgáltam. Ő kazamatába és börtön kiállításon volt, én addig nasiztam:) Persze a panoptikumot sem hagytuk ki.
Aztán a belvárosba vettük az irányt, és mit találtunk? Egy manó boltot. Csak manókat lehetett kapni. Mindjárt felszerelkeztünk energia, üzlet, pénz, álom manóval. A gazdagság manó sajna elfogyott:o Nem is értjük miért:)
Itt lehet megnézni őket: http://www.figurashop.hu/

Aztán beültünk enni, ahol nagyon finom volt a hami. A teraszon ücsörögtünk, közbe hol eleredt az eső, hol kisütött a nap.
Jól elüldögéltem a kocsimba, volt jó zene, finomat ettem, mi kell még:)
Aztán a Minarethez indultunk, de előtte beugrottunk Marcipániába:) Hűűű mennyi finomság volt ott:o Onnan pár méter volt a Minaret, de csak Anya volt elég vállalkozó szellemű hogy felmenjen Rékával. Utána a Dobó téren üldöztük a galambokat, kimerülésig rohantam. A lenti bejegyzésbe lehet látni, hogy a kocsiig nyakba jutottunk el. Fél nyolcra értünk haza kimerülten, de jókedvűen:)
Nagyon klassz nap volt!

Odafele egy pihenőnél:)

Ágyúznánk:)
Rohangálok:)



Réka 10-ből 8-at eltalált:o:)



Minaret előtt fújjuk a furulyát:)





2 megjegyzés:

Kicsibálint írta...

Örülök, hogy ilyen jól telt a hétvégétek. Csudajó programokat találtatok, és a képek is klasszak.
Jó pihenést!
Puszi: Asztalos Kollega

Noémi és Ildikó írta...

Csodás napot tölthettetek Egerben. És meeeennnnyi manó, tündérke meg minden apróság...én is tudtam volna pakolni a kosárba!
És Réka milyen ügyesen céloz.
Puszi Noémi és Ildikó