Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 24., szombat

Kis változatosság

Délelőtt Emivel voltam, játsziztunk Ábelékkel. Nagyot aludtam pedig fölöttünk fúrtak, faragtak.
Délután pedig Angyalföldre mentünk, mert Anyának oda jött levele, és egyúttal a Dédi kutyuját is megszabadítottuk a bundájától. Utána beugrottunk az ottani játszótérre. Klassz volt. Végre rohangáltam, másztam, csúsztam, homokoztam. Réka is jól kimozogta magát, szereti a nagy mászókákat. Anya meg jót bambult:)

Holnap Anya hosszúzik, Apának is több lett a melója, így tesóstul kivonulunk Emiékhez. Na a korán keléssel nem lesz gond, az nekünk megy nagyon!

Jó éjt mindenkinek!

5 megjegyzés:

Zoárdka mindennapjai írta...

Szia Ákom!!!
Megnéztem a debreceni beszámolót,annyira jók a képek!!!Nagyon klassz lehetett az a 3 nap:)))És a képek is szupik!!!:)))Szép napot nektek!!!

Gabi írta...

Na,hogy halad az "alló" mentesítés?:o:)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Most tudtunk csak jönni :$ de ez a debreceni kiruccanás :-O sárgulok ;)
Puszi

Noémi és Ildikó írta...

Hát azért te gyakran csúszol, mászol, homokozol stb.!
És te is szereted a női táskákat ;) :d. Van mit ki-be pakolni, igaz?!
Puszi Noémi és Ildikó

kata írta...

Jó lehetett nagyon Debrecenben! Unikum nélkül is :)
Van egy kisbarátunk Bence, aki ugyancsak telefonmániás és a kihajthatósakra bukik, bár ő nem játszik el vele olyan sokat és ő nem is kapja meg csak negyritkán. Viszont ő is párosít hozzám egy alót!
Érdekes, hogy miből lesznek a mániák, mert Benedek is megkapta, zenét mutatott rajta az apja, videót meg minden csodát, mégsem lett kedvenc.Most, ha csörög odahozza és mondja, hogy ki az?
A toló meg nagyon érdekes és édes is! Ha megfejtettétek ne titkold el előlünk sem!
Pussz: Kata és a csombinik