Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 24., szombat

Tolo..,Alló...

Mind a kettő megérne egy külön bejegyzést. A "Tolót" ő mondja,

- ha valami nem tetszik,
- ha nem úgy van ahogy akarja,
- ha a Tesó macerálja,
- ha valamit nem engedünk,

van amikor duplázza is. Gondolkodtunk mi is lehet, honnan rakta össze ezt a szót. Nem jöttünk rá, csak arra hogy kb a baker megfelelője lehet Ákomka szótárába:)

Az "aló" már nehezebb ügy. Konkrétan eltolta vele a tegnap délutánunkat. Összefutottunk Ábelékkel és meglátta a Tündi táskáját, na persze rögtön kombinált. Aztán elváltunk és húsz perces babakocsiba vergődéses cirkusz vette kezdetét:s
Persze a játszira érve teljesen megnyugodott, főleg hogy megkapta az áhított alót és pakolgathatta táskából ki és be. Persze egy órán keresztük ki sem mászott a babakocsijából.
Ennyit a kifárasztásról, bár a hiszti alatt tuti elfáradt.
Szóval hol is kezdődött ez az aló mánia én már nem is tudom. Anyukám adta oda neki először, aztán zenéket hallgattak róla, majd folyton kérte és kapta. Valahogy így lehet az, hogy a Csilláékál is következetesen a telefon az első, hiába ott is van egy felhajtható, majd következett a Tündié, Emié, Apáé ha ló nincs jó a szamár is alapon. Enyém nem kell neki:) Viszont amíg nála van a telefon vigyáz rá, ha csörög viszi odaadja. De tényleg kezd mániává válni, sőt már az:( Rengeteg üzemen kívülit adtunk neki, felhajthatósat, simát, tolósat. Sok játék telót kapott, ilyet is olyat is. Semmi. Ma is ahogy mondtam neki, hogy jön az Emi, rögtön rávágta hogy odaadja alóját. Hát nem, mától bekeményítés, teljes telefon megvonás indul.
Kíváncsi vagyok.......

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jót mosolyogtunk az ALÓ mániádon!:)))
Én is imádom őket,és pontosan tudom,mikor csörög APÁÉ,mikor ANYÁÉ,GABIÉ,ÁKKÓÉ,MAMÁÉ,TATÁÉ...;)
De,kébzeld,nekem se adják már ide,mert volt rá példa,hogy hiszti rohamomban a földhöz vágtam!:@:s;)
Köszönjük Nektek a jókivánságokat,
nagyon kedvesek vagytok!!!:$:)
puszika!!!

Milán és Márk írta...

Remek kis kikapcsolódás volt ez a Debreceni út!
Alo mánia,hát ez nálam is van és már én is megvonáson vagyok.Addig nincs is baj amíg meg nem szólal,na akkor eszembe és kezdődik a hiszti.
Nyugodalmas jó éjszakát:Mackó koma