Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 29., csütörtök

lightos szombat

Reggel nagyon korán keltünk:( Nagy nehezen kilenc óra lett és elindultunk a Tesónak szandit venni:) Ja! Pöttyeim nincsenek. szóval a cipőboltba a non plusz ultra egy négy cm hosszú bogár volt. Szerintetek kit érdekeltek a szandik?:)

Bementünk a nagy kutyaboltba is, egyetlen házőrzőnk konzerv készletét feltölteni. Először megörültem, azt hittem a sok keksz nekem van kitéve. De nem, és nem is kaptam belőle:@

Aztán álmosságom és nyűgösségem miatt hazajöttünk, és tizenegytől aludtam is kettőig.
Délután Apával indultunk le, Anya könyvelőhöz mentr. A játszin taliztunk, és kb fél órát maradtunk. Itthon rosszalkodás, füri, vacsi és negyed kilenckor már aludtam is.

Ma megint korán keltünk, negyed hatkor:o:@

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Szép vasárnapot kivánunk Nektek!:))))
millió puszika!!!!

Hanna írta...

Hát ha el is kaptad a barihimlőt legalább túl leszel rajta,,,Mostanában én is ilyen nyűgi vagyok, talán a melegtől kattantunk be?:))
Szép vasárnapot!
Cupppppppppppppp