Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. május 6., kedd

Csak festünk, festünk,......

Na jó ez így nem igaz, de Anya nagyon belelendült:) Hétvégére lesz kész, díszítéssel együtt a háló.
Ma Emiztem, nagyon vártam már. Hogy őt vagy az Alóját, azt nem igazán árulom el, de szinte minden este mondtam, hogy" Emi szedán jön". Miután ma végre szerda lett, és Emi jött, tojtam én arra hogy Anya dolgozni megy:) Emivel játsziztunk, Ábeloztunk.
Most még alszom, Anya addig lefestett egy falat. Holnap még megyünk festékért.
Délután pedig meseházazunk:)

5 megjegyzés:

Noémi és Ildikó írta...

Kedves lehet Emi.
Jó meseházazást.
Puszi Noémi és Ildikó

kata írta...

Már többször írtam, hogy gyertek át hozzánk is takarítani, meg ilyenek és most meg festőleckéket vennék, mert életem párja nem hiszi el, hogy mi magunk is megcsinálhatnánk. Ha van időd, adnál jó tippeket a kezdéshez.
De ha jössz, úgyis jó lesz! :)
Pussz és jó munkát: Kata

Bogár és Gerti írta...

:) Ilyen ez ;) HA anám belendül őt sem lehet leállítani, míg el nem éri a kívánt eredményt ;) Legyen az bármi :)
Puszi

Melcsi/JázminVilmó írta...

Hű, Anyukád nagyon ügyes, nekünk apa és anya is béna!:-)
Puszi,
Jázmin és Vilmóci

Noémi és Ildikó írta...

Oooo, hát mi történt, hogy még nem jelentkeztetek ma? Reméljük, hogy csak a festés köt le ennyire!
Puszi Noémi és Ildikó