Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 31., péntek

Álmodjunk

A játékra Nimródék invitáltak. Tehát, mi lesz 1, ill 2,3 év múlva,

2009 .Október

Marha boldogok vagyunk, Rékának bevált a suli ,jó a Tanító néni, Ákomnak stimmel az ovi, szeret oda járni. Rékia még mindig tornázik, megy neki és szereti.
Az Euro nem ment fel 400-ra, de még 300-ra sem.Csökkentek a kamatok, az emberek nyugodtabban élnek. Az oroszok nem fenyegetőznek a gázukkal, hogy csak nekik van. Rejtélyes módon kiderül ,a Főtáv nem ötvenezerből tud felfűteni egy lakást hanem csak húszból. Az eddig lenyúlt lóvét visszaszámlázza.
A család egészséges, én leszoktam a cigiről.

2010.Október.

Ismét boldogok vagyunk, gyerekekkel minden rendben, egészségünk oké.
Bfejezték az M0-ást, így végre nincs dugó. Én is álmodom, hogy Októberben nincs több balhé, sőt a Fradi drukkerek is együtt kocsmáznak a Lilákkal. Jobban élünk, hiszen most már nem a két millió bérből és fizetésből élő tart el nyolc millió embert. Akik már két generáció óta segélyen élnek, végre dolgoznak.
Apa péntek és szerda helyett csak szerdán kártyázik.

2011. Október

Sajna nem vagyok gép közelben, Szentpéterváron vagyok! Üdv mindenkinek!

Szerintem klassz ez a játék, így meginvitáljuk:
.Patrikot és Millát
.Csombinikékat
.Jázmin Hannát
.Miácskáékat
.Noémit és Ildikót+ Kristóf

4 megjegyzés:

Hanna írta...

Köszi:),,,nem könnyű.
Puszika

KBernadett írta...

Hmmm de szép álom:-)

kívánom teljesüljön minden!

puszika

kata írta...

Jaajjj, ez nagyon helyes volt!
Imádtam és kívánom, hogy minden így legyen!
Kata
És köszi, hogy mi is..., de lehet ezután a miénket meg se írom, hisz úgyse tetszene:)

Milán és Márk írta...

Látjuk zajlik ám nálatok is az élet!A fürdéssel én is hasonló viszonyban vagyok.Először be utána ki nem akarok jönni!
Hiszti?Na abból mostanába anyáéknak is kijut.
Jaj és a legfontosabb gurítottunk Nektek egy üveggolyót!
Jó éjszakát és kellemes hetet!
Mackó koma