Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 22., szerda

Anyával

Ma nem voltam hajlanó Anyát az üzletben hagyni, nem mentem Apával és Rékával. Csak azért is maradtam. Na szerencse hogy Anya csak két órát volt bent. De azért az üzlet időszabályozóját úgy eltekertem, hogy csak na!
Aztán Anya egy ismerősétől kaptam egy órát. Nem akármilyen ám, mindenki rám csodálkozott az utcán amikor fogtam:O / én is csodálkoznék ha egy kismanó egy vízórával rohangálna...a szerk/
Na és akkor került Anya gondba. Mivel Anya bankja a Mami házában van. Mivel a Mami egy másik bankban olgozik, valahogy összekapcsoltam a dolgot, tehát lakása a háza a bank. Szóval fel kellett menni a Mamihoz, aki ugye nem volt otthon, és megnézni a falióráját. 10 percig elvoltam, és másik 10 percig győzködött Anya hogy induljunk. A tényleg bankba pedig morci voltam.
Itthon a "Tomaszosat" felkiáltással vetettem magam a DVD elé. Anya bekapcsolta, de öt perc múlva reklamáltam, hogy" nem jó, tomasz méges". " A vakond nem méges!"
Valamiért mérgesnek látom szegény Thomaszt.
Egész jól elvagyunk itthon sokadik napja, de azért emlegetem a bölcsis társaimat, Margó nénit, Ildi nénit.Hétfőn ha minden igaz, én bölcsibe, Tesó oviba megy. Réka TV leszoktató programon van, egész jól bírja és teljesen jól van.
Reggel csak úgy engedtem magam átpelenkázni, hogy Anya a vakondot is bepelenkázta, persze kínjába.

Üdv Ákom

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Szegény Réka ;) Mivel érdemelte ki?
Puszi

sedith írta...

Remélem, most már jól avgytok mindannyian! És hétfőtől tényleg bölcsizhetesz! Addig emg ahsználjátok ki a hosszú hétvégét!;):)
Krisz, köszi, hoyg leírtad, hoygan mennek nálatok a dolgok, sajna nálunk nincs semmiféle program egy napban. VAn amikor nálunk is korán kelnek, van, amikor később. A legnagyobb baj az, hyog én reggel nagyon nehezen indulok be. :-$ Hogy fél 9-kor kész legyen ebéd? hű, de jó lenne. Nálunk meg még játszótér sincs, ahová lemenni, (no, de lesz, épp itt az ablakunk alatt és akkor sokkal jobb lesz) úgyhogy kénytelenek vagyunk csak sétálni erre-arra, céltalanul, esetleg beszélgetni másokkal az útszélén, viszont a gyerekeknek ez semmiféle elégtétel. Szóval, majd ha anyósék ideköltöznek (a közelünkbe), ha meglesz a játszótér, akkor van remény rá, hyog picit többet kinn legyenek az én manóim is. :)
Puszi: Edith