Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 15., szerda

Réka

Rékust utól érte a kór:( Két hete tombol a baci az oviban, magas láz, stb. A tizennyolc gyerekből tizennyolc dőlt ki, igaz két menetben. Egyik héten az egyik fele, utána a másik. Ezen a héten pedig Réka, pedig reménykedtem hogy megússza. Mit is várhattam volna? Óvónéni betegen jár dolgozni, a Dadus úgy köhög hogy alapban bronhitisz gyanús, persze dokihoz nem megy, mert nincs ideje. Hát nekem annyi van.
Így a napomat átszervezem, délután már jön Anyum segíteni én meg megfeccenek hogy annyi lesz a meló este:(
Ákom bírja a strapát, ő megy dolgozni.
Rékával este nosztalgiáztunk, mivel a gyógyszer nem vitte le a lázát / fél algopirin/, így hűtőfürdőztünk eggyet. Amikor kicsi volt, elég sok nyavalyát szedett össze, és mivel egy lázgörcsön túlestünk egyévesen, mindig nagyon figyeltünk ha láza volt. Bizony sokszor hűtöttem, emlékszem hajnal kettőkor ő pedig visított mint a kismalac fél órán keresztül, én pedig azt vártam mikor küldik a rendőröket. Persze sokszor megismétlődött, aztán csendesedett a dolog, rég volt már magas láza. Így hogy tegnap este ezekről meséltem neki a kádba, jókat nevetett és viszonylag könnyen viselte lázasan a hidegvizet. Persze mint mindig ez lehúzta a lázát, és nyugodtan aludt. Délelőtt majd jön a doktor néni és okosabbak leszünk.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Jobbulást kívánunk Rékának!:sSzkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Szegény Réka,reméljük,már sokkal jobban vagy!:o:$

Krisz Anyu,elsejétől csak Megivóval
lehet olvasni a naplónkat.
Szeretnénk,ha elküldenétek az e-mail címeteket,hogy küldjek Nektek is...
pusziiii!!!