Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 13., hétfő

Réka zsúrja na meg ez meg az

A buli vasárnap volt végül. Igaz hogy az ovis csoport fele kidőlt, de így is 21 gyerek volt:) Nagyon nagyon jól sikerült. A kerület közösségi házában volt, ahol dráma és óvodapedagógusok játszanak a gyerkőcökkel. Sok bulin voltunk már itt, ezért is tartottuk itt. Nagyon nagyon jól érezték magukat a gyerekek. Van egy nagy udvar is sok játékkal, kresz parkkal, használaton kívüli igazi villamossal. Nélkülözve minden divatos, giccses játszóházat így is lehet. Minden gyerek nagyon nagyon jól érezte magát. Ja ! Van egy terem kicsiknek is, de Ákos és Ábel beállt a nagyok közé. Azt hittük csak pár percig, de nem ,szinte végig:) Tündér édesek voltak!







Rékáról és a tortáról inkább videó készült. Háromtól hatig tartott, de szinte úgy kellett kikönyörögni a gyerekeket, majdnem hét óra volt mire hazaindultunk. Megmondom őszintén, elfáradtam:)
A torta gyönyörű körte volt, mivel az Réka jele.
Köszönet Tündinek a segítségért!
Ákomka pedig 31 hónapos lett:) / ..és egy kicsit vakondfüggő! /
Ma minden rendben volt, de a 13.-a nem hazudtolta meg magát. Leraktuk a Rékát, gondoltam elmegyünk Csilláékhoz míg ő tornázik. Kanyarodtam volna ki a pályáról, de csak jöttek, jöttek a kocsik. meguntam, előre gurultam, aztán meg is húztam egy kocsit:@ Na persze hogy a portásét:@
Enyémnek semmi baja, hiába a japánok tudják hva kell a műanyagot tenni:) Portás bá dühösen: persze mert a türelmetlenség c nóta. Én elindultam ákost letenni Cs-nél, majd betétlapot vadászni. Azért felajánlottam neki a békés kp-s megegyezést. Persze betétlap sehol, vissza, Jani bá ki is gondolta mennyibe lenne ez neki. Hogyne én tudom két autómosónk is van, csak egy laza polírba 15-ért. Sajna Jani bá 40-re gondolt:@ Még jobban sajnáltam hogy teljesen jogos. Így megegyeztünk, de közöltem hogy csak akkor adok ennyit ha tartja a száját. na nehogy1má Apától ezt hallgassam egy évig! Amikor hazaértünk Ákomtól kölcsönöztem egy popsitörlőt és a műanyagomról le is töröltem egy mozdulattal aljas Jani bá kocsijának a festékét. Nehogy ezen bukjak meg!:)


2 megjegyzés:

Gabi írta...

Igazán remek zsúrt szervezett anyud Rékának!:)Isten éltesse az ünnepeltet!:):):)
Szkokán fiúk

kata írta...

Ezek szerint Apa nem olvassa a naplót! )
Benedek is vakondrajongó lesz/lett...
Pussz:kata