Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 27., hétfő

Hétfő

Amikor mentem Rékáért:
..és amikor Ákomért. Stikába csináltam, azért ilyen.


Reggel Ákom is, Réka is ment a dolgára. A bölcsibe simán bementünk, simán átöltöztünk, de a csoportszoba helyett Ákom menekülőre fogta a dolgot. Godozó nénivel levadásztuk, és megbeszéltük, hogy ha nagyon sír hív. Persze öt percig tartott, de az sem volt vészes.
Aztán Rékát vittem.Náluk ugye összevont csoport van a szünet miatt, de így is nagyon sokan voltak.
Én nem dolgoztam, a hétfő ált. ügyintézős nap, így Elmű, posta ilyeneket intéztem.
Délután elvileg edzésre mentünk volna, de Réka egy iszonyú hisztit csapott az oviba,majd kiderült hogy fáj a füle.Így futás Ákomért, majd a nagy rendelőbe. Az egész kerületben itt van orr-fül-gége, együtt felnőttnek és gyereknek. Persze hogy nem adtak neki sorszámot előre, mert az csak három év alatt jár. Így a két gyerekkel másfél órát vártunk:( Idegileg le is fáradtam:( Anyukám átjött / köszi/ addig kutyasétáltatás keretében családi vita ment Apával. Rég volt ilyen rossz napom. És akkor szépen fogalmaztam.
Ma pedig hogy le ne maradjanak semmiről, ötkor keltek:@

1 megjegyzés:

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Ó, ezek a nem szeretem napok... :(. Ennél sokkal, de sokkal jobbakat kívánunk, na meg gyógyulást és jókedvet. Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó