Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 29., szerda

Kedd-Szerda

Kedd: Nagyon húzós napunk volt. Reggel mindenki ment a dolgára, délután én Ákomért mentem, Apa Rékáért és a játszin találkoztunk. Ákomka már akkor morci volt, felháborodott hogy nem kocsival mentem érte. Így a nyakamba tette meg a játsziig az utat. Aztán a játszi előtt is dilemmába került bejöjjön vagy sem.
Nagy nehezen elkezdtünk pingpongozni. Nem sokáig tartott az idill, mert Réka egyik kisbarátja eltörte a lábát:( Apa vitte be őket a rendelőbe, meg vitte haza.Addig a ótér játszóházába voltunk, ahol nem volt semmi gond. Bezzeg az indulásnál:o Megvolt az első földhözverése, én felkaptam és a kapálozó 15 kg tömény hisztivel hazaindultam.okra voltunk csak amikor letettem. Na onnan negyedórámba telt rábeszélni hogy menjünk haza.
Megjegyzem igazi könnycsepp nélkül, fába szorultos hiszti volt. Itthon nem kevés rafnáltság kellett hogy őnagysga a kádba vonuljon. Mire Apa és Réka megjöttek, semmi baja nem volt, basa módra áztatta magát a kádba.

Megj:Valahogy én és Apa is azt hittük, vagy nem gondoltuk hogy Ákom is lehet dackorszakban. Miután igazából nem volt vele semmilyen probléma két és fél év alatt, bevallom reménykedtünk.
Elkezdődött a "kivel meddig mehetek el c játék" Apát két hete szankcionálta, Apa nem szólt, de tegnap ezért megvontam tőle a közért lehetőségét, az édességét.Rendeltem neki faliórát ami tegnap megjött, megkapta volna, de az ilyen viselkedést nem fogom jutalmazni. Jó lesz az a fa alatt.

Szerda: Reggel ment mindenki a maga dolgára, délután pedig kitört a balhé, mert Ákom nem volt hajlandó Apával felötözni a bölcsibe, így rohanhattam én. Bevittem az üzletbe, majd onnan mentünk a Réka tornájára. Az edző szerint Réka nagyon ügyes:)Hazafele a Megyeri-hídon jöttünk volna, de vagy régen voltam, vagy nem figyeltem a lényeg hogy Fóton kötöttünk ki. Amikor végre visszakavartunk, az Árpád-hídon volt órási dugó.
Na ez sem volt egy könnyű nap.

2 megjegyzés:

kata írta...

Szóval akkor nincs kisgyermek és családja, aki megúszná ezt az időszakot, pedig bennetek volt a hitem...
Kitartás és szép napokat

Kata

Mia és Maja írta...

Hmmm....nekünk már ez sajna nagyon ismerős...:s
Az előbb kaptam egy kis hideg vizes mosdást,mert akkora hisztibe kezdtem,hogy anya jobbnak látta,ha gyorsan kijózanodok...:o:@:s
puszika,:)