Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 9., csütörtök

Szerda-csütörtök + Fogtündér

Szerdán a szokásos volt program, reggel bölcsi, ovi. Ill én nem akartam menni, mert nem akartam elszakadni Kisvakondtól:( De Anya azt mondta kapok egyet délután, na meg hogy a Kisvakond is bölcsibe megy az egérkével:o
Délelőtt meló után Apával elmentek kisvakondot venni, aztán jött a szikra is. A Réka edzésén láttunk olyan anyukát, akinek a kocsijába két képernyős hordozható dvd van. Persze ők is messzebbről járnak, és ott is kistesó van. Szóval ők is beszereztek egy ilyet. Mire délután Apa értem jött, egy plüss vakond és ez a kütyü fogadott a kocsiba. Megj: fél órát néztem csak az utazással együtt, utána elvégeztem az ilyenkor legfontosabb feladatomat a bója összeszedést. Réka piros pontokat kapott:) Többet Anya nem igen tud, mert Apa ilyenkor nagyon büszkén csak annyit mond: mégis mi gond lett volna velük? Végül is kialakult a rendszer, hétfőként mindannyian megyünk, szerdán Apa visz minket, pénteken Anya.
Este hétre értünk haza, vidáman Kisvakondot ölelgetve:)

Csütörtökön, a reggel ugyanez, vakond bölcsibe megy, tehát én is. Réka oviba, Anya dolgozni, Apa aludni:) Ő éjjel dolgozott.
Délután először értem jön Anya, aztán megyünk a Tesóért, majd kimentünk a játszira. Köszönve hogy ilyen jó idő volt, persze teljesen tele volt. Motorozás Ábellel, stb.
Majd megjelent Lala:) Mekkorát vigyorogtam, pedig bölcsibe is ott olt Lala. Este még sokat beszéltem róla a magam nyelvén:)

Rékának az oviba kiesett egy foga. Így alig várta hogy hazajöjjön, és a párnája alá tegye, hogy majd a Fogtündér elviszi és hoz helyette ajándékot.
Anya anno nem nagyon rajongott a Fogtündérért, persze lehet hogy azért mert őt kikerülte. Lényeg hogy Emma barátnéja sokat mesélt róla a Rékának, ugye ő idősebb másfél évvel. Ezért amikor Rékának elkezdtek kiesni a fogai, elindult a fogtündér projekt. A gond az, hogy ált hirtelen esik ki fog, kvázi kell lenni mindig valami apróságnak itthon. Csokit mégsem hozhat. Egyik nap Apa hazaállított jószokásához híven két játékkal, amit Anya eldugott, hogy majd segélyezi a Télapót. Így van mit ma éjjel a párna alá csempészni. De nem is ezért írtuk ezt le, hanem azért mert amikor én kiszálltam a kádból, és bementünk a szobánkba, Réka épp zokogott. Nagy nehezen kihúztuk belőle, hogy mi történhetett másfél perc alatt. Hát eltűnt a fogacska. Anyának háromnegyed órájába került meggyőzni őt, hogy a Fogtündér teljesen tutira meg fogja találni. Hiszen mégis csak egy Fogtündérről beszélünk!:)
/ csak ne felejtsem a cuccot odatenni, mielőtt lefekszem:)...a szerk/

2 megjegyzés:

kata írta...

Remélem a fogtündér és Anya is sikerrel járt!
Így jönnek hát haza az oviból a szokások!
Pussz:kata

Loihi írta...

De hol lehet a fogacska? :o