Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 18., szombat

Itthon....

...maradtunk, és nagyon keveset voltam Ákommal a napokba és hétfőn sem leszek egész nap itthon.Szerdán ugyer reggel vittem a bölcsibe, délután Apa ment értük, mentek edzésre és fél nyolc után értek haza.
Csütörtökön bölcsi, majd Anyum ment érte és fél kilenckor jöttem meg. Hát így semmi kedvem nem volt elmenni, Apa pedig kiheveri. Inkább novemberbe elmegyünk három napra a Kolpingba gyerekestül. Végülis idáig sem voltunk hat éve kettesben, simán elbírunk még hatot.
Amúgy nem annyira betegek, de nem is százasak. Réka láztalan, viszont köhög. Ákomnak folyik az orra, kicsit köhög.
Délelőtt itthon voltunk, délután pedig egy órára felmentünk a telekre diót szedni. Most lazulunk, lassan vacsi, füri.
Na meg még én sem vagyok még százas.

Jó éjt mindenkinek!

5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

A gyógypuszik mennek továbbra is ;)
Nagyon nem untátok meg egymást Ákival :-P
Amúgy Bogár a napokban érdekeset mondott.
Anyum megdícsérte az egyik tőletek kapott ruhát :-D Mondtam is, hogy Ákombákoméktól van :) erre Bogg. ÁKUSTÚ ;) naná hogy :-P
Egy ilyen kispasira nem lehet nem emlékezni ;)
Puszi

Mia és Maja írta...

Nagyon sajnáljuk,hogy nem tudtatok elmenni,egy kicsit lazítani,de nem lettetek volna nyugodtak,ha a gyerekek még mindig göthösködnek...:(((
Majd legközelebb összejön...;)
Szép vasárnapot Nektek!:)
puszika!!!

kata írta...

3 nap novemberben a Kolpingba, hjajjj...
Jobbulást mindannyiótoknak a százassághoz :)
Pussz:kata

Brigike írta...

Drága egyetlen Ákomka,köszönjük a szülinapi köszöntésedet.De cuki vagy ahogy a bölcsi rejtelmeibe beavatsz:).Hát igen nekem is vannak éjszaka izgi dolgaim,anyát el sem engedem magam mellől egész éjjel.(velem alszik).Remélem nem lesztek betegek,csak a "széle "érintett meg titeket.Nagyon klassz a bölcsis termetek,jó tágas.
Puszillak és jó egészséget kivánok az egész családotoknak.Millió puszi:Brigike

Gabi írta...

Reméljük,már meggyógyultatok!Szkokán fiúk