Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 23., csütörtök

Október 23

Évek óta ez a bezártság napja, menni ugye nem lehet sehova, Zsuzsit idézve: " mosni, főzni, takarítani, pelust cserélni:)"
Ehhez képest, a vállalkozások nagy urak, így Apa is dolgozott, én is. A srácok pedig hol máshol mint a Maminál:
-gyurmáztak,
-egyesek ingás faliórát nézegettek,
-másk fejenállni próbáltak a járólapon,
-megtalálták számítógépen Kisvakondot,
-ettek, ittak, jól elvoltak ...

amíg én is oda értem. Maradtunk is hatig.Aztán haza, itthn a szokásos ötvennyolc kört lefutották, eszméletlen jól bírja a Réka a bezártságot, de ma már lemegyünk a játszira.
Este még mindenki meredt a vakondra, vacsi, füri, hajmosás/ megkegyelmeztem nekik haza hoztam a nagy hajszárítót/ és alvás.

Mi Apával olvastuk a híreket, külön örülünk az Eurónak. Semmi más nem hiányzik mint hogy jövőre 320 legyen:@ A gazdasági helyzetről nem írok a blogba nekik, inkább elteszem a hvg-t, és a figyelőt.

Ma a reggeli projektünk a rendrakás, porszívózás. Nagyobb takarítást velük nem csinálok, megvárom a jövő hetet.
Apropó a Dokit is hívnom kell influenza ügyben, kéne az az oltás idén mégiscsak.

Ráadásul nem egy újságban bukkan fel a kedves Télapó, na meg a Karácsony, szóval eszébe jut az embernek hogy nem sokára ez is itt van:o

A sütőnk még mindig nem funkciónál, lassan bele kell törődnünk hogy a teljesen jól sűtő, főző, mindent csinálót kukázni kell mert fél év alatt sem tudunk alkatrészt szerezni hozzá, konkrétan a külső üveget, amit ugye Ákomka elintézett.

Ez évben még csak ki kéne festeni konyhát, étkezőt, mellékhelyiségeket.

Szóval feladat az van, de ezek legyenek a legnagyobb gondjaink az életben:) Lényeg hogy már mindketten jól vannak. Holnap amúgy tervbe van véve egy ALMA koncert:)

6 megjegyzés:

Gabi írta...

Örülünk,hogy meggyógyultatok!:)
Kellemes hosszú hétvégét kívánunk!:)
Szkokán fiúk

kata írta...

Remélem eljuttok a koncerte és az jó is lesz!Jó szórakozást!
Pussz:kata

Mia és Maja írta...

Igen,nálunk is az ünnepek hasonlóan zajlanak...:$
Szilveszter napján is még dolgoznak anyáék,mert akkor van a nagy hajrá...:o

Itt most nincs ünnep,én (Mia) ma is voltam bölcsiben,MÉGHOZZÁ A NAGY CSOPORTBAN!:p:)
Bizony,ÉN MÁR NAGY VAGYOK,mondtam is itthon...;)
Jó pihizést Nektek,puszika!!!

KBernadett írta...

Sziasztok!

Látom tenni való nálatok is van bőven:-)

sok puszi
Durda Bettyke és anyukája:)

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Jó, hogy legalább ti, gyerekek jól éreztétek magatokat.
Puszi és köszönjük a gratulációt.
Noémi, Kristóf és Ildikó

Bogár és Gerti írta...

:) Meséljetek, mert mi is készülünk ;) Ha keresztanyánk nem gondolja másként :S Az anyukája a művházban dolgozik :-P
De Bogár személy szerint oda van a szülinapi dalért ;)
A feladat adott, munkára fel, vagy keress valakit aki munkára készen áll ;)
Puszi