Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 14., kedd

Jaj de nem vagyok jól.....

Oké nem az én bloggom, de azért mégis.
Reggel olyan rosszul éreztem magam, hogy irány a doki. Akitől három napos antibigyót kaptam, így most olyan levert vagyok hogy csak na:(
Viszont jobban vagyok.
Az éjjel rémesen telt, mert Ákomka valamikor kettő fele felébredt és követelte üvöltve a vakondot. Így vakondoztunk, gondoljon mindenki amire akar, mégsem ébreszthetem fel a fél utcát.
Ma el is akartam vinni a kis tv-t az üzletbe, de állapotomra tekintettel két nap múlva fogom vinni. Persze a Dvd-vel együtt. Nesze neked kisvakond.
De lehet hogy két nap múlva lesz türelmem egy órán keresztül magyarázni, hogy éjjel nem tv-zünk. Csak mielőtt rászokna az HBO-ra:)

Néha annyira nehéznek érzem elmagyarázni hogy mit miért nem, amikor a felét sem érti.

Úgy hogy lelen pillanatban nem állunk a helyzet magaslatán, reméljük pár nap alatt visszaáll a rend.
Jut eszembe Jani bá felhívott és megköszönte a pénzt. Legalább neki ma tuti jó napja van.

Nincsenek megjegyzések: