Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. október 31., péntek

Mese nincs, kezdődik az X-Akták

Mivel három kedves barátunktól s megkaptuk a játékok, névszerint. Szerelmemtől / na ki is lehet?:)/, Patrikéktól, és ZP Virágéktól.

Így felfedem titkaimat:

1)-.20 kg-al nehezebb vagyok mint a szülések előtt, szerencse hogy csak 50-el estem teherbe. Ez nem titok, de! Panaszkodom, sopánkodom de a helyzet az hogy nem is teszek érte semmit hogy változzon.

2.)-Jó lenne néha leülni Tolsztojjal egy kávéra, hisz ki is értené jobban a női lelket. Sajna ez kivitelezhetetlen.

3.)- Régi vágyam válik valóra Anyum segítségével, februárba megvitathatom az élet nagy dolgait Csernus Dokival. Alig várom!

4.)- Az egyik legnagyobb vágyam Szentpéterváron tölteni két hónapot. Köszi milliomosok, nem kell a segítség, mert annyira akarom hogy össze fog jönni.

5.)-A legfontosabb és legeslegnagyobb vágyam, hogy a családom egészséges legyen. Hisz mi is van annál nagyobb dolog? Én már tudom hogy semmi.

6.)-Ezért lassan abba is hagyom a cigarettázást.

7.)-Néha sajna felemelem a hangom, de már rajta vagyok az ügyön:)

és most akkor szeretnénk Jázmin Babó, Kriszta és Boróka, Nimródék ésBorzák Bendőék titkait is olvasni:)

2 megjegyzés:

Hanna írta...

Szentpétervár????:-O,,,,mivan ottannék olyan szép?
Puszi
Szerelmed:-)

Bogár és Gerti írta...

:-D Titeket is kipécztek ;) Hehhee... én még agyalok, mit is írhatnék, ami vetkompatibils :-P (főleg, hogy anyámnak is van már saját gépe :-P )
Puszi