Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 2., hétfő

Tegnap

Anya és a Réka orvosnál voltak egész délelőtt. Réka köhög, de tiszta a tüdeje. Anyát még elkísérte fülészetre.Debrecenbe ment víz neki a fülébe és be is gyulladt. Így kapott bele gyulladás csökkentőt na meg antibigyót. Azért részetezem, mert nekem egész délután ez volt a sláger. Kiszúrtam hogy van valami a fülébe, és 10 percenként nézegettem, és mondtam hogy beletették, de Ákonak nem. Ákonak, nem Ákosnak:):):) Reggel persze alig vártam az Emit, és totál meg sértődtem amikor nyílt az ajtó és nem ő jött, hanem Apa jött vissza a kutyasétáltatásból:@ Újabb slágerem, hogy egyfolytába telefonálnék élesbe. Tegnap mondtam a Tündinek hogy haló, meg aludtam, és kakiltam. Aztán felhívtuk a Mamit is, neki elmondtam hogy bibis a lábam mert elestem, stb.
Délután mivel Réka nyűgi volt itthon maradtunk. Legoztunk, pötyiztünk próbáltuk a finommozgásomat fejleszteni. Ha valmi nem sikerül mondtam is rögtön, hogy a "kuttafáját"
Fél kilenckor így is eldőltünk:)

7 megjegyzés:

Mészáros Míra írta...

Már mennyit dumálsz! Engem is felhívhatnál valamikor:-) Jobbulást Rékának

Gabi írta...

Jobbulást kívánunk a betegeskedőknek!:s
Szkokán fiúk

Noémi és Ildikó írta...

De édes vagy :)Anyának és Rékának gyógyulást.
Puszi Noémi és Ildikó

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Gyogyulast anya es Reka :-)
Sokat dumalsz te is ahogy latjuk, ugyes vagy.

Puszi Dorka, Manoka es Eszter

Bogár és Gerti írta...

Nekem anám köhög, de kegyetlen... már ki is költöztettem ;) hogy aludni tudjak
jobbulást a TESÓNAK ;)
Puszi

Milán és Márk írta...

Anyának és tesónak jobbulást!
A képek alapján a strand szupi lehetett,el is hiszem,hogy egyre jobban élvezed.
Én is mindig elszaladok anyáéktól séta közben.Ez valami betegség?
Nyugodalmas jó éjszakát:Mackó koma

Noémi és Ildikó írta...

Reméljük jól vagytok!
Puszi Noémi és Ildikó