Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 2., hétfő

Strandolás és séta

Mivel a Tesónak még két hét van az oviból, abból is egy összevonásos, meg egy kicsit köhög így megkezdtük az idei nyári szünetet:)
Délelőtt meg is beszéltük hogy délután irány a strand! Amikor Anya épp éledezett, és valakival próbált beszélni telefonon, mi üvöltve jelentünk meg az ágyánál hogy: Irány a strand!
Háromkor már ott is voltunk:) Nagy szerencse hogy kocsival sincs három perc.
A gyerek medencékbe kb hat gyerek volt:):):) A suli és ovi szünetbe az kb 166.
Szóval teljesen jól elvoltunk fél hétig. Egész medence képes vagyok, kezdem élvezni a dolgot. Idén még a csatornát sem akartam szétszerelni.) A csúszdán ugyan félek, de próbálkozom!
A nagy medence annyira nem jön be, bár a Tesó miatt többször átmentünk.

Itthon negyed nyolckor már kinyúltam, annyira elfáradtam. Anya gondolkodik rajta, hogy hiába van ott a telek, meg lesz medence, azért veszünk a strandra bérletet. A belépő még mindig üti az összes strandot, 1500 ft és két év fölött nincs kedvezmény:o

Amiről még szeretnénk írni, aza babakocsiról való leszokás. Ami nem megy egyelőre:( Anya szerint a Tesónál ennyi idősen csak csomaghordóként használták. Igenám, de ő nagyon szeretett motorozni. Kvázi engem nem nagyon izgat a motor, csak annyira hogy a játszin párszor legurulok a dombon. Ezt mutatja, hogy rendszeresen otthaggyjuk a motort véletlenül. Tesó ilyenkor már csak azzal közlekedett és meg merjük rizikózni hogy meg is állt az úttesteken. Általába száguldozott vele, ezért is kapott anno egy elektromosat mert az lassúbb, de ha már Anya csökött, a gyerek nem az és mivel az alig ment és nem is kellett rajta semmit csinálni, így vagy ha kétszer ráült Réka sokat mondtunk. Két és fél évesen már kisbicajozott.
Nálam úgy néz ki a babakocsi nélküliség, csak hogy egy tegnap délelőtti esetet említsek, hogy rohanok rögtön el, amerre látok. Megjegyzem Ábel barátom is. Ilyenkor Anyának az az érzése támad, ilyen De ja vu, amikor a kutyát tanította arra, hogy gyere ide. Kb itt tartunk. De nem adja fel, így megkezdem a "szófogadóan jön a gyerek c" oktatónapokat.

Mert igazság szerint lehet velem így menni, de csak addig míg:
1. megjelenik egy galamb
2. látok egy bogarat
3. zöldségest kvázi epret látok

még hosszan sorolhatnám.......

5 megjegyzés:

Hanna írta...

Húúúú, ezt a strandolást nagyon irigyeljük tőletek;-) A jegy tényleg elég húzós, nálunk is kb ennyi, de gyereknek azért nem,,,

,,,babakocsiről leszoktatás?:-O Ilyet még nem is hallottunk,,,,ez kb olyan , mintha Anyát akarnánk leszoktatni az autóról:)))) Sok sikert hozzá,,,:)
Pusziiiiiiiiiiiii

Noémi és Ildikó írta...

De jó az a strandolás!!!! (Anya engem is elvihetnél!!!!)Majd leszoksz a babakocsiról, hagyd. Nekem hamar ment, mert 1 éves korom óta(akkor kezdtem el járni) anya elő sem vette a babakocsit. Azt mondta, ha már lépegetek, legalább gyakorlom, hogy jobban menjek. Amikor már jobban mentem, akkor meg minek? Így babakocsi, csak "dísznek" van, amíg megjön a kistesó.
Puszi Noémi és Ildikó

kata írta...

Sziasztok standolók!
De jó kis program! Nekünk is menni kéne lassan, mert én biztos megsülök...
Nálunk Benedek egyre többet kérte ki magát a babakocsiból és akart sétálni. Volt egy-két csatánk a kézfogást illetően (fűben vergődés...), de egész jól állunk, akarom sétálunk. Megtanulta, hogy vannak séták, mikor sietni kell, viszont olyan sokkal több, mikor ő diktálja a tempót: minden fűszálnál, csatornatetőnél, kutyánál, busznál... megállunk és szinte egy helyben toporgunk, de ez nem is baj.
Cserébe viszont megértni (no nem mindíg, ha haladni kell)
Majd Ákom is egyre ügyesebb lesz ebben is!
Pussz: kata és a csombinik

TamásMarcell írta...

A hétvégén nekem is volt egy kisebb fajta strandom, medencében pancsoltam, tök jó volt:)
Puszi

Gabi írta...

No,ezt a strandolást jól kitalálta anyutok!:)Szuper,lehet,mi is bevetjük majd...;):)
Csak ügyesen sétálgass!:)
Szkokán fiúk