Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 30., hétfő

Ma eddig

Igaz hogy este tízkor aludtam el, de még mindig nem akarok aludni:o Emi itt volt, ugyan örültem, de amikor elment Anya, azért nyűglödtem. A játszin megvigasztalódtam:) Itt nálunk nagyon fúj a szél.o Délután pedig jön a mami, mert Anya dfolgozik még, és végre eljut moziba is.Nem tudjuk mi van ezzel az elalvás dologgal, de tény hogy mostanába nehezen megy:( Pedig ki vagyok fárasztva, eszek is,. és minden úgy megy ahogy szokott.

Válogatós is lettem. Pelenkából két fajta van itthon, Verdás és Katicás. Ha nem a Verdás van, már reklamálok. Pólóból is a Makkósat akajom/ mackósat/

Réka jó fej, kora reggel amikkor csak mi vagyunk még fent, ő felderíti hol van eldugva még egy kis édesség, aztán a konyha padlóján testvériesen megosztozunk rajta:)

Jelentjük utána néztünk és a szarka nem védett madár! Reszkessetek!

Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Szóval nem csak nálunk okoz gondot az elalvás...:sRicsi délben elalszik rendesen,de este...vagy 1 óra nyűglődés,pedig ő is fáradt.:s
Klassz lehet a hajnali nasizás a tesóval!:)
Szkokán fiúk

Noémi és Ildikó írta...

Ez a meleg mindenkit megvisel :s
Aha, szóval a katicás pelus nem is jó ;) :d
Ügyesek vagytok, hogy osztoztok Rékával :)
Jó pihenést és hétvégét. Puszi Noémi és Ildikó