Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 28., szombat

Harcok

Azért Ákomka le sem tagadhatná hogy dackorszakban van:( A lehető legrosszabb helyeken képes akkora hisztiket levágni, hogy csak na. Kedvence a lépcsőház. Hátha valaki azt hiszi hogy nyúztam míg nem voltunk otthon.
Nem hisztizik sokat, ez tény, de ha begurul na akkor konkrétan nagyon.

Mostanában nagyon gyenge pontja lett a fürdés, vagy a vetkőzés nem is tudom. Lényeg hogy vagy negyedóra győzködés, vagy ruha letépés.
Ebből a műsörból tegnap adtunk egy kis ízelítőt anyukámnak is, aki arra fogta hogy nincs teljesen jól a gyerek, szerintünk meg csak dackorszakba van.

Ami még furcsa, ill a Rékánál kimaradt, az a ruha válogatás. Akarok ráadni rövidnacit, megvetően ránéz, majd közli, hogy másikat. Majd másikat és kb az ötödik a jó. Pólóba ugyanez.

Egyik nap vettem neki játszótéri használatra kaucsuk klumpát. Nem fűztem hozzá nagy reményt, azt pedig végképp nem gondoltam hogy itthon is alig lehet levenni róla.

Mászásba pedig szinte profi. Hiába vettük el az alacsony szekrényt a konyhából, a fiókra is fel lehet állni. És persze ott a hőn állított mikró amit lehet/ne nyomogatni, ha én gonosz ezt megengedném. De nem!

Játékokkal ott tartunk, hogy sehol. Nincs igazából olyan amilyennel ellenne. na jó a kirakós. Azokkal elvan 2 percig, persze ha ott ülök.

Játszótér: Kicsit mozog, de igazából ha megtalálja a tündi táskáját akkor tojik mindenre. Rohangál vele, pakolgatja és ennyi. Talán a telken játszik inkább. Van fent kb 20 dkg homok:@

Itthon Rékával elvan ha mind a ketten olyan passzba vannak. Pl elmotoroznak akár fél órát is. Rékának ennyi idősen nagy kedvenve volt, hogy nagy kockákból házat építettünk. Volt egy kis csapat állatka, a borz, süni, medve és farkas. És akkor lett nekik többszintes ház, zsúrt rendeztek, ettek, ittak. na ezt próbáltam Ákival is, persze eredmény semmi.

Hát való igaz hogy a második gyerek másképp nevelkedik, bár nem hittem el.

De! : Szépen beszél, már van humorérzéke, szereti nagyon a könyveket, a telefonokat és a műszaki dolgokat.

Imádom

1 megjegyzés:

Noémi és Ildikó írta...

Jajajjjjaj, nálunk ez a korszak egybeesik a tesó születésével. Akkor majd dupla gonddal kell anyáéknak megkűzdeni???!!!
Reméljük nem tart sokáig ez nálad.
Puszi Noémi és Ildikó