Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 5., csütörtök

Megint egy hosszú nap ...by Anya

A világ vicce, hogy ha ők egész véletlenül nem kelnek fel fél hatkor, én már akkor fent vagyok:o
A rutin ugye. pedig olyan jó alvókám volt. Na mindegy. Délelőtt dolgoztam, ill Apával ugrottam fel a telekre. Kettőkor Emi fogadott fura arckifejezéssel. Réka megkezdte a " hogyan készítsük ki a bébiszittert c" akciót. Vigyázni kell mert profin űzi. De bízunk Emiben és magamba mert fél órát beszélgettem erről Rékával majd beigértem neki egész nyárra a kerület ügyeletes oviját reggel nyolctól este hatig. Na meglátjuk. Adtam neki egy hetet. Nem részletezem a mai bűnlajstromát, lényeg hogy gáz volt. Kifárasztás gyanánt telekre mentünk kutyástól.
Új hobbim lett, kútfúró keresés. Mert eliszaposodott és anélkül lőttek a medencés nyárnak. na kútfúrót találni állítom az egyik legnagyobb kihívás.Mindenesetre a szomszédtól fél órás kútképzést kaptam, így úgy érzem tudnék tárgyalni ha végre valahára találnék egyet.
A telek halad, de messze van még a késztől. A gyerkőcök és a kutya így is nagyon élvezi. A másik szomszédtól több kiló borsót kaptuk, meg lesz a program holnap délelőttre.
Fél hét után értünk haza, és vacsi után sajna Ákom lenyúlta a colás üveget. Mák hogy csak fél literes, mert a fele a fehér kanapén landolt. Isten tudja miért, de nem kaptam hisztirohamot, inkább bölcsen megvárom míg megszárad és aztán súrolom. Egyáltalán mi a fenéért iszok colát?:)

Holnap Anyum szülinapját ünnepeljük:)

4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Én is bizti elüldözném a babysittert,amilyen kis "aranyos" tudok lenni...:$:s;)))
Szerintem,azért Emi tudja,hogy Réka
egy okos és jó kislány!:);)

Szép hétvégét kivánunk Nektek!:)

A maminak nagyon boldog szülinapot!:)))
puszika!!!

Noémi és Ildikó írta...

Ez így szokott lenni, mármint az alvás-ébredés, és hasonló dolgok.
Na és a kanapés dolog ismerős, csak nálunk a vajszínű szőnyegen, méghozzá rendszeresen (szörpös víz, vagy kubus ital).
Reméljük Réka nem szeretne egész nyáron ovizni és, hogy a telkes dolog is megoldódik.
Puszi Noémi és Ildikó

Ui. Ákom anyú, kitartááááás!

Gabi írta...

Boldog születésnapot kívánunk az ünnepeltnek!:)

Zoárdka mindennapjai írta...

De klassz lehetett a strandon:)))Édesen pancsoltok tesóval:)))Mi már régóta nem használunk babakocsit de anyának is sokszor égnek áll a haja tőlem..főleg mikor kettesben indulunk vásárolni...hát az nem semmi!!Tesónak és anyának jobbulást,maminak pedig boldog szülinapot!!!:)))