Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 5., csütörtök

Jól vagyunk:)

A tegnapi nap megint korán keléssel indult. Így telefon, és Ábelék már nyolc körül megjöttek:)
Ez a randa idő miatt kénytelenek voltunk a kanapékat átminősíteni mászókává:)
Ugráltunk, veszekedtünk, ettünk, pályaudvaroztunk.
Tizenegy fele mentek el, én rá tíz perccel ki is dőltem.



Íme egyetértésben:)


Délután pedig a jó öreg Angyalföld felé vettük az irányt. Először megmutattuk a Dédinek a Maminak vett ajándékot:)0 Elhoztuk Cintit a suliból majd a kedvenc cukinkba fagyiztunk egy jót. Persze én nagyonságosan megörültem a Cintinek, le sem szálltam róla jöttem szépen az utcán amikor kiszálltunk a kocsiból.
Aztán felmentünk hozzájuk és kifulladásig elvoltunk. Patrik herceg nagyot nőtt, és egész kommunikatív. Negyed nyolckor indultunk haza, és meglehetősen nehezemre esett nyitva tartani a szememet a 10 perces út alatt.Itthon persze sem engem, sem a tesót nem kellett altatni. mondjuk ő előnybe volt, mert levágott egy fél órás hisztit amibe meglehetősen kifáradt:s


Cintivel :) Látszik rajtam a "marha jól elvagyok" érzés?


ÉÉÉS este megvolt az első bilibe kaki!!!!!!!!!!
Anya kiszúrta hogy nyomni készülök a kádba, és előjött a bili témával. tiltakozás nélkül kiszálltam, rápattantam a bilire, éééés lám ott volt a kaki! Hogy Anya mitől volt olyan boldog azt nem tudom:o



Szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

Noémi és Ildikó írta...

Örvendünk, hogy jól vagytok. És micsoda napszemüveges kép ;) :d
Akkor a ronda idő ellenére is kitünően sikerült a napotok; az esti sikerről ne is beszélve!!!!!!!! Ügyes vagy, így tovább.
Puszi Noémi és Ildikó