Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 23., hétfő

Már jobban vagyunk

Mi több, Tesóval szanaszét rántjuk a lakást, és még este 11 kor is viháncolunk:) Úgy néz ki sikeresen átadtam a bacikat a Maminak is és Apának is. Egyelőre Réka tartja magát, és Anya idegeit szinten:)

Tegnap este nagyon nagyon nyűgös voltam:( Kakiltam, és pont 20 percig könyörögte Anya le rólam a pelusomat, én pedig csak sírtam hogy húzzuk vissza:o Aztán újabb 25 perc míg bekönyörgött a kádba, időnként Apa is beszállt . Aztán újabb 15 perc míg kikönyörögtek a kádból.
Az az igazság hogy vasárnap este akkora hisztit csaptam, fél órás rohanással és vergődéssel hogy nem akarták azt újra. Bezzeg ma már nagy volt Anya szája:@ Úgy lekapta a pelusomat hogy csak na. Asszem féltem, a trutyimat, vagy valami ilyesmi.

Ma pedig volt ablak pucolás, függöny mosás, ilyenek. Mi akkora csata zajjal vagyunk, hogy amikor Anya lemondott egy üzleti megbeszélést ami holnap lett volna, bizti tutira nem vették be hogy beteg vagyok:(

Fent a lakásba most két motor van üzembe, azzal száguldozunk. Végül is legalább volt ideje Anyának egy nagyon fontos melót megcsinálni a gépen, aminek már több mint két hete lejárt a határideje.

Szegény Cintiát Anyáék Kerilányát holnap műtik, az orrába nőtt valami aminek nagyon nem kellett volna:( Szurkolunk hogy minden rendben legyen!!!!!!!!!!!!!!!

A nagyszobába újra betelepítettük a sátrakat, alagutat mindenfélét. Építettünk koki macimnak házat, meghívtuk a játék állatokat uzsira, szóval zajlik a benti lét, de meleg ide vagy oda jobb lenne már ha kint vezetnénk le felesleges energiáinkat!

Ja! Matild Koki Maci tegnap eltűnt. és mivel az egész családnak a t..-e kivan hogy mindig őt keressük, ezért előkerült egy hasonmás:o Aludtam vele:) Kicsit fura, de asszem szeretem!

Ákomka

4 megjegyzés:

Mamikátok írta...

Hahó Manók!

Örülök, hogy jobban vagy Ákombákom, és is küzdök! Anyától nagyon jó ötlet volt betelepíteni a nappaliba a sok klassz cuccot!

Különben is jobb bent, mint a 9-es UVB sugárzással, ahol a kritikus időben 15 perc alatt garantált a hátrafelé araszoló típusú bőrbetegség.

Koki klónt csak szokjad, nálam is van egy vésztartalék.

Jobbuljatok, millió puszi Nektek!

Hanna írta...

Örülök, hogy már rosszalkodsz,,,akkor talán nem is vagy olyan beteg:)
Cintinek mi is nagyon szorítuk, bizti pikk-pakk túl lesz rajta.
Azért Anyóspajti idegeit ne gubancoljátok annyira, szüksége van még rá.)))
További szép estét!
Millió cuppppp
Jázminka

Gabi írta...

No,zajlik az élet nálatok is!:)
Örülök,hogy jobban vagy,a család többi betegeskedő tagjainak jobbulást kívánunk!:s
Szkokán fiúk

Milán és Márk írta...

Örülünk,hogy jobban vagytok és reméljük mihamarabb meg is gyógyultok:De mint látjuk egy kis betegség nem veszi kedveteket a huncutságoktól!
Gyógyulós napokat!
Üdv:Mackó koma