Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 30., hétfő

Kösz jól vagyunk.....

Hétvégén Dédi volt itt:) Anya kissé elrontotta a gyomrát, úgyhogy ő pihent. Tegnap pedig ugyan lementünk, de hamarosan jött a vihar:@
Így irány haza, ebéd, szundi. Délután Apát szórakoztattam, aztán átjöttek Ábelék.

Párbeszéd:

Ákom: -Menjinnen
Ábel: - Menj Innen!
Ákom:- Menjinnen
Ábel-Fordulj meg! / épp motoroztunk/

Szóval ilyen mély értelmű párbeszédeket ejtettünk meg. Két órát csak motoroztuunk, közbe páűrszor Ábel bilizett és én is kedvet kaptam hozzá. Miután elmentek kértem rendes bugyit, jöttem mentem majd ráültem a bilire pisilni:):):) Csak épp a bugyit nem húztem le:p:)
Különben minden stimm volt. Pisi jött:)

Hiszti tegnap nem nagyon volt, csak akkor amikor Ábelék elmentek. Mentem volna én is. A fürdéssel tegnap nem volt gond, nem visítottam mint a kismalac. Anya becsalt hogy én engedhetem meg a vizet. Na így rögtön tetszett a dolog!
Ma reggel mentem volna fodrászhoz, de a néni lemondta:( Így Anya délelőtt a tettek mezejére lép:o

A délelőtt egy részét Ábeléknál töltjük, Anya dolgozik két órát. Emi nyaral Ájonjával:o

Anya azt mondta, hogy a jövő héten megyünk Balatonra. Én rögtön mondta,m hogy megyünk a Duna partra. Erre kijavít hogy a balaton partra. Nem érti hogy víz, víz! Főleg ha olyan nagy. Amit még direkt nem harangozunk be Tesónak, az az hogy jön Anyáék Keresztlánya is:) Egyrészt bármi közbe jöhet, másrészt túl bepörögne. Úgy hogy meglepi lesz a Cintia:)





Tolom a Tesót:)


Ábellel:
Anyáék ágya. Szemléltetjük az ágyfoglalást:) Fél óra múlva vissza szállítmányoztak minket:@

Ákomka


3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:-D A menjéinnen és az engeggyéeee az nálunk is jól megy ;)
Puszi

Brigike írta...

Drága Áki!
Látom melletted sem lehet uncsizni.Nálunk is én vagyok a nagy vezír és bizony imádok üvölteni a lépcsőházba.Délutánonként ki vagyok nyúlva és nyügizek a meleg miatt és a bölcsi is lefáraszt.Nagyon édik vagytok Rékával és Ábellel is.De klassz lesz nektek a Balatonnál és még a létszám is tutti a rajcsúrozáshoz.Millió puszim nektek.Brigike

TamásMarcell írta...

Szóval nektek is ilyen cserfes szátok van?
Szerintem abban az ágyban lehet valami, mert nekem nagyon ismerős az a feketek kockás huzat, Anyáéknak is olyan van, és a minap, 2 ebéd után is abban hunytam röpke 3 órát:)
Ez valamivarázslat lehet!
Puszi!