Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 23., hétfő

Egy abszolút hiszti mentes nap:)

Reggel hétkor keltünk:):):) Azért halkan írom csak, hogy mindketten Anyáék ágyába kötöttünk ki, és még véletlenül sem azért mert vihar volt, arra rá sem hederítünk, hanem mert ott jobb:) Ők pedig csak aludjanak a földön. Ja! Vissza kéne minket vinni ? Vissza vittek. Mi pedig liba sorba ott teremtünk:)

Fél kilenckor taliztunk Ábelékkel, még egy kishaverrel akinek a Tesója jóba van a Tesóval, és irány a strand!
Hatalmas sor volt, tekintve hogy csütörtökön feláras a strand. Ami jó is, meg nem is:o Ja és a környéken szervezett összes napközis tábor is jelen volt. Így tömeg ezerrel, de ez minket naná hogy nem tántorított el. Vittünk nagy békát, sárkányt, autót mindenfélét, aminek hasznát is vettük, mert egy percet sem unatkoztunk:)
Délben Ábelék leléptek a kis haerrel, de a Tesóját kilizingeltük, amúgy sem akart hazamenni. nem mintha nem lett volna Rékának még ismerős a fél lakótelep ott volt.

Ebéd gyanánt bevágtam egy főtt virslit, és fél egykor elaludtam édesen a babakocsimba. Jó másfél órát aludtam, és ugyan Anya aggódott, de abszolút nem keltem rosszkedvűen:)

Újra be a vízbe, játék és nézelődés. Anya szerint csendes megfigyelő vagyok. Ülök az autós úszógumiba, és akár fél órát is elnézelődöm.
Kicsivel négy után adtuk fel, és indultunk haza, a tömeg nem fogyott csak nőtt:o A játszira érve megváltás volt a csend, és hogy csak pár gyerek lézengett. De azért elvoltunk több mint egy órát:)

ÉÉs a fő hír, a Réka egyedül bicajozott haza Nem mintha olyan messze lenne a játszi, de mégis. Azért mert okos fejjel, tegnap ott felejtettük a bicaját. Ma már nem akartuk otthagyni, de kocsival voltunk. Ezért Réka bicózott mi pedig jöttünk utána! Jelentjük simán hazatalálna:)

Itthon persze kötelező BG nézés, ami ugyan engem már nem nagyon érdekel, de a Tesó és Anya rákattantak. Főleg hogy kettőt adnak belőle:)

Majd vacsi / dinnye/, pancsi, esti mese és már alszunk is!

Itt ketten Ábellel kétfelérohanunk:)

Lebegek, ez nagyon bejön nekem:)

Etetem Ábelt málnával, és több kevesebb sikerrel:)

Réka és Marci, sajna sötét a kép:(


Barátkozom, barátkozom...




Tömeg.....








3 megjegyzés:

Noémi és Ildikó írta...

Szuper napotok volt :)
Rékának gratulálunk.
Puszi és jó hétvégét. Noémi és Ildikó

Gabi írta...

Ügyes Réka!:)
Örülünk,hogy joban vagy!:)Klassz pancsolós napotok volt!:)
Szkokán fiúk

TamásMarcell írta...

Írtó klassz lehetett ez a pancsi!
Réka nagyon ügyi volt, nem semmi lehet egyedül bicózni!
Puszi