Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 13., péntek

Hétvége

Tegnap Anya dolgozott, mi pedig a Maminál voltunk délelőtt:) Nem bántuk. Volt minden finomság és rosszalkodás. Amikor Anya megjött kimentünk egy kicsit a szigetre. Hát babakocsi nélkül elég húzós eset vagyok, főleg akkora tömegbe. Feladatokat amit tudtam megcsináltam, így is kaptam zsírkrétát a boszitól:)
Aztán zenét hallgattunk, majd egy pancsolónál mászókáztunk. Elég is volt két és fél óra. Na annyira nem hogy levezetésképp ne ugorjunk be a játszira.

Ma délelőtt nagyon randa idő volt így itthon voltunk. Csak délután mentünk játszóterezni, de két és fél órát lemozogtam:) itthon egyébként szinte egész nap egy napszemüveggel játszottam, táskába be, majd kivettem. Ezzel órákig elvoltam.

Itt mutatom Apának mi van a táskában:)


2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Édes :) Vannak abszolut nem játékos dolgok amikkel 20-30 percig én is elbíbelődöm :) Anám hogy élvezi ;)
Puszi

Gabi írta...

Ez a ki-bepakolás izgi...:)Bizti klassz volt a sziget,majd mi is kilátogatunk.;):)
Réka szövege csúcs!!!:):):)Szkokán fiúk