Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 9., hétfő

Két év év és három hónap:o

Azta de megy az idő:o Márpedig nem is megy hanem szalad. Nosztalgiázhat Jóanyám hogy milyen voltam babaként, most már mondatokban beszélek.

Tegnap egész nap strandoltunk, nagyon klassz volt:) Délelőtt Ábelék is voltak mi pedig háromnegyed hatkor indultunk haza. A babakocsiba lenyomtam másfél óra alvást, így rendben is volt a pihi idő. Réka persze nem aludt.
Volt egy balesetünk is, leestünk a vízbe a gumisárkányról, és Réka nyílván jót akart hogy fogott, de húzott magával a víz alá:( Na nagyon megijedt minbdenki. Miután kiszipogtam magam mentem vissza a vízbe, remélhetőleg hamar elfelejtem ezt a kalandot.

Ma délelőtt vásároltunk, aztán játszótereztünk. Na nem kellett sokáig altatódnom. Persze, hiszen fél hatkor kelek:p
Délután Emivel voltunk Ábeléknál, Anya és Apa este jöttek meg. Viszont eléggé forgolódtam és nyűglődtem míg Anya meg nem jött, reméljük csak Anya hiányom volt és nem bújkál bennem semmi.

Kullancs oltás nincs, és a legutolsó infónk az hogy idén nem is lesz. Végül is minek? A másik fajtát pedig nem adja be nekünk a Doki néni.

Jó éjt mindenkinek!

4 megjegyzés:

TamásMarcell írta...

Jó kis napok!
Jáj, jó hogy nem esett nagyobb bajod a vízben!
Szerencsére sikerült beszereznünk 5 külömböző gyógyszertárból 2 vakcinát, de Anya sem érti, ha ekkora a kereslet, miért nem tudják pótolni:S
Puszi Nektek!

Gabi írta...

Boldog hófordulót kívánunk!:)Úgy látjuk,sikerült méltón megünnepelni!;)Szupi lehetett a strandolás!:)
Szkokán fiúk

Milán és Márk írta...

Remek kis napok!Hmmm pancsi,vizecske,na az szupi!
Maminak utólag is boldog szülinapot4
Kellemes hétvégét,már ha az idő engedi!
Üdv:Mackó koma

Noémi és Ildikó írta...

Strand??? De jó!!! Na az a kis merülés nem lehetett valami kellemes, de hamar elfelejtetted :)
Puszi és ismételten boldog hófordulót. Noémi és Ildikó