Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. június 13., péntek

Szurik, szöcskék, Varga Béla, avagy a tegnapi nap és a mai

Tegnap otthagytam abba, hogy minden oké volt az oltásokkal. Délután dupla élvezet volt, mert Emi hozta az Ájonját, / Áron a vőlegénye..a szerk/ és mi nagyon jól elvoltunk így. Volt a játszin mindenféle, lebegtetés, gyíkfarok nézegetés:)
Itthon a kutyánk pedig csak fosott és fosott.:( Este mikor megjött Anya, konzultálva Apával hívta az állatorvost. Hát nekem nem nagyon volt szimpaztikus. Először is azt hittem én kapok megint egy szurit. miután kiderült hogy a kutya, hát azt sem díjaztam. hát még Sára!
utólag köszönet Ájonnak a "romeltakarításért".
Én úgy kimerültem a délutánba és az esti kutyaprogramba, hogy hamar kidőltem. Réka viszont Dvd-ézett. Anya arra lett figyelmes hogy egy doboz mindig a kezébe vn:o megkérdezte mi van benne. persze semmi. mégegyzer, és kiderült hogy haza csempészett mindjárt három szöcskét:o Anya szigorú képet vágott, de majd elröhögte ám magát. hívta Apát hogy igyekezzen:9
Apa jött, szöcskék repültek, ill ugrottak:)
Ja! A Varga Béla sztori és a Rékához kapcsolódik, hiába itt a nyári szünet sok poénja van:) Szóval tegnap ebégre volt vargabéles is. Apa pont megjött, és a Réka valszeg hirtelen akarta kérdezni, hogy " Apa te szereted a Varga Bélát?" :):):)

Ma reggel megkaptam a barihimlő elleni oltásomat. Kicsit fájt, mert ezt bőr alá adják, de nem sírtam. Ábelékkel mentünk a átszira, de abszolút enervált voltam, mert hiába feküdtem le fél tízkor, reggel ugyanúgy hatkor keltem, ahogy max szoktam.
Így fél tizenegykor már húztuk a lóbőrt Anyával:) Fél egykor keltünk és Movie partyztunk. Szóval adott volt a kölcsönzőből egy nagyon jó mesefilm, pattogatott kukorica, stb. bevonultunk a hálóba és megnéztük. Tényleg klassz volt. Délután már nem mentünk sehova, nagyon nagy felhők voltak, és lett is belőle eső rendesen:(
Holnap délelőtt Emi jön.

Én elvagyok mint a befőtt a képen éppen halmozom az élvezeteket:)


Bocs barátaim hogy ritkábban járunk nálatok,. de sűrű Anyának a nap, így hogy ketten vagyunk itthon.

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Ti sem unatkoztok...:)
simike a szurik helyére!:sBízunk benne,hogy Sára kutyus is jobban van!:s
Szkokán fiúk

Noémi és Ildikó írta...

Te kis hős, nagyon jól viselted a szurit. És szegény kutya jól megjárta, így legalább ő sem lógott ki a sorból. A szöcskés dolog nagyon mulatságos lehetett, biztos nagyokat nevettem volna, ahogy elszöknek (itthon van plüssből egy nagy szöcském, amit anya szökdécseltet, és nagyon tetszik). Na és a Varga Bélás dolog, az volt a nap csúcsa, nagyon édes lehetett.
Puszi Noémi és Ildikó

Bogár és Gerti írta...

Fú, de marha fontos valaki :-D Két telóval nyomod :)

Édesek a Réka sztorik :)
Puszi

Mia és Maja írta...

Ennyi szuri és nem sirtál?:o:s
Igazi hős vagy Ákomka!:)

Réka is imádnivaló csajszika!:)))
Puszi Nektek!:)