Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. október 5., hétfő

Vasátnap, hétfő

Vasárnap Csilláékhoz mentünk ebédre. Jól elvoltak a gyerekek, Ákom még kárászt is fogott, igaz vödörből de az sem utolsó mutatvány:)
Hat fele értünk haza, jóapánk már nyűglődött, hogy mikor jövünk. nyolc után aludtak is, az érdekes az hogy másnap reggel arra keltem, ill dehogy volt még reggel, hogy Réka felöltözve épp fogat mos a fürdőbe. Épp örültem volna, de ránéztem az órára, négy harminc volt. Azt hittm kiszédülök az elsőről, komolyan. Így hát a neszezésre ötkor Ákom is felkelt. Így vasalhattam a három menetnyi vasalni valót, de fél hétre kész voltam. Komolyan mondom mire reggel nyolc elmúlt, úgy éreztem magam mint aki 12 órát lehúzott. Így hazajöttem és aludtam még pár órát. Sokat nem segített mert így is nyűglődtem a jégverem lakás miatt. Kihűlt nagyon, mivel elsőemeleti a garázsok miatt is hamarabb kihűl. A sok eszetlen miatt nem tudjuk visszakapcsoltatni a fűtést, sebaj ők cserébe tavasszal bebukták az ökoprogramot. Hamár minden szavazás kérdése, ugye.
Így várjuk a 15.-ét hogy beinduljon a fűtés. Most éjjel már mindenki Ákom szobájába aludt, ott ment az olajradiátor.
Egyébként meg nem vagyok a magunk ellensége, de nekünk itt az elsőn rászaladás lett volna az egyéni mérő, mert min. duplán kéne fizetnünk, mire a harmadik emelet persze semmit sem fizetne, mivel ott mennek a csövek. Az sem zavarna, ha nekünk nem jönne ki a duplája. De mivel láttam már ilyen egyedi lakás fűtésszámláját, így kösz nem kérjük.
Kiszámolva, ami rengeteg ugye, kb.átlag havi 25 a számla. Átlagolva. Nem kevés, de télen meleg van. Ez innentől nekem emészthető.Támogatással gondolom még kevesebb, nem tudom mi nem igényeltük meg.
Olvasom az influval kapcsolatos híreket, nekem az tűnt valósnak amit a Zsuzsi ajánlott a Magyar Orvos Kamara lapján.

Tegnap megvolt az első Fogadóóra is a suliba. Azt hallottam amit akartam, nincs semmi gond.:)

Ákomka is jót játszott az oviba, ugyan nekem Zsuzsi súgott, de itthon elmesélte Ákomka hogyan játszottam mamutosat Patrikkal és Másikákossal. Kvázi négykézláb másztak a dombra:) De ennél jobb hír nincs is, mutatva hogy felszabadultan tudnak játszani, szerepeket játszanak, belemerülnek, tehát jól érzik magukat. Klassz! / Oké Zsuzsi a cipője télleg nem volt semmi/

Mi pedig jótékonykodunk szombaton. Kőbányán a kutyás áruháznál lesz örökbefogadó nap. Így a cég kivonul, és az örökbefogadott kutyákat mindjárt rendbe is rakjuk. Szívesen vállaltam, egyébként látok benne rációt.

Ma jó napom van, "csak" fél hatkor keltek:)

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Csak???:o:)
Nálunk a régi lakásban nagyon jó hogy volt fűtésmérő.Mi jól jártunk,mert ugye minden oldalról fűtve voltunk,ezáltal mi nagyon kevés hőmennyiséget használtunk el.Itt az új lakásban már más a helyzet szerintem.Itt is van mérő,de itt a legfelső lakásban lakunk,és sehonnan sem számíthatunk arra,hogy fűtenek majd(lentről esetleg).:sNo,meglátjuk...
Szuper,Krisz,hogy elvállaltátok azt a jótékonykodást!:)))
Szkokán fiúk