Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. október 15., csütörtök

Helyzetjelentés

Indulunk suliba és oviba:)




Megvagyunk, jól vagyunk. Én kivételesen antibigyó nélkül is javulok. / Én lepődtem meg a legjobban /. Jó volt ez a két nap itthoni pihi.
Azért ma is pihizek, délután megyünk moziba megnézni a Csiribirit.Apa a nagy, félelmetes moziutáló is közölte hogy jön velünk. A Csiribiri a Halász Jutka koncertfilm.

Réka sulizik, aranyos, elvan.Iskolába minden rendben. Ákom ovizik, nekem van egy kis problémám, de majd a Zsuzsi hosszan kifejti hiszen neki is a gondja:)
Na jó fellebbentem a fátylat!

- Ugye mivel a Rékát legkésőbb 7.40-re visszük suliba, ezért az Ákos legkésőbb 7.45-re van az oviba. Vagyis a káosz közepén, mert akkor még "ügyelet van", össze vannak dobva a csoportok, holott ott vannak az óvónők, csak épp beszélgetnek. De olyan mélyen belefeledkeznek, hogy néha várok hogy be tudja adni a gyereket.Holott akkor már ott van vagy három csoporttársa Ákomnak, tehát nem ő megy elsőnek.
Fura na.
Rékával mindig fél kilenc fele mentünk, soha nem tapasztaltam ezt.
- Elmenetelnél nem tudom mi van, mert Apa megy értük. Gondolom ott nincs gond, mert akkor mondaná.
Tegnap este kezdte a "szeretnék egy kakukkos órát" c szöveget, amitől Apával rendszeresen a falramászunk. Azért próbából rákerestem a vaterán, és lőn : lőttem egyet kétezerért.
Így átbeszéltük ötször elalvás előtt hogy először becsomagolják, aztán postára adják, és úgy jön meg. Persze ezt kiszineztük, meg hozzátettük, hogy amennyiben jól viselkedik.
Viszont Rékának is sikerült lőnöm egy 5-ös kosárlabdát, itt hiába kajtattam a boltokba csak 7-es volt, ami nem jó.Rékának aztán nem labda lesz, mert szinte mindennap elhagy valamit az iskolába.
Kelésük tegnap tök király volt, háromnegyed hétkor keltek, ma viszont visszatértek az öt órához. Éljen! Nem baj hazajövök miután elvittem őket, és visszafekszem.

Olvastam a híreket hogy meghalt egy idős hölgy és lehet hogy az oltás miatt. Hát komolyan nem tudom.

Mégegy hír, a nyeremény vagy egy része Barcsra került. Nászasszony! Assszem most már nincs akadálya az esküvőnek!

3 megjegyzés:

Hanna írta...

Hogy itt semmit nem lehet titokban tartani:))))))))))
Pusza

KBernadett írta...

Szegények látom arra is pocsék idő volt nem csak itt:-( jobbulást neked!

puszika

KBernadett írta...

Látom nálatok is ilyen trutyi idő volt ez olyan rossz!

Az ovi meg sajno nálunk sem sokkal különb:-( csak az oviban a politizálnak az ovónők aminek külön nincs ott a helye:-(

puszilunk titeket