Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. október 16., péntek

Ezt elnéztem....

Mármint a mozit. Mégsem játszották tegnap délután, így ma délelőttre tetettem el két jegyet. De lehet hogy így volt ez jó. Apának is sok dolga volt, Réka pedig hááát húzós a péntek délután. Fáradt. nyűgös. Megértem. Igazából mát csütörtökön szoktam érezni hogy merül mindkét gyerekemben az elem, de péntekenként határozottan.
Így jöttünk haza, nem is tiltakozott egyik sem.
Én is szeretem egyébként ezeket a korán sötétedő itthon levős délutánokat.A telken vagy két kiló toboz van összegyűjtve, valamelyik nap lehozzuk a dióval együtt és indulhat a maratoni tobozozás. Festés, egyebek.
Szeretnek gyurmázni csak legyen elég hogy ne vitatkozzanak rajta:)

Érzem én hogy nemsokára itt a Karácsony. Elkezdtem rendelgetni ajndékot is.Szerintem már többször írtam hogy nálunk abszolút befutó a Playmobil, így abból választottam nekik. Ákomnak egy autómosót, Rékának egy házat. A vicc az hogy tavaly karácsonykor maradt az üzletembe Rékának egy fölgömb, Ákosnak egy távirányítós daru. Megvettem őket, de aztán átgondolva rájöttem hogy várhatnak még egy évet. Jól tettem.
Viszont még mindig az a perverzitásom hogy november végére legyen meg minden. Utána neki lehet állni a lakásnak, na meg a gyerekekkel a készülődésnek.
Amúgy pedig karácsony előtt mindig sok a melóm az üzletbe. Szóval évek óta jól kitalált koreográfia szerint megy a dolog, és jól működik.

Réka ma pont hatkor kelt, Ákom még alszik.
Én rutinosan fél hatkor. Apa meg már nincs is itthon:(

Délután írok a moziról!

1 megjegyzés:

Loihi írta...

Hali!

Clarasept nekem is van itthon az a zöld. De azt le kell mosni, meg iszonyatosan szárítja a kezem. Vagy ez a derm más?

Puszi