Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. október 6., kedd

Iskolai faramuci helyzet / Szépen fogalmazva

Szóval amikor beírattuk a gyereket ebbe a suliba, igazából Fanni néni miatt tettük.Most nem fogom a pedagógus előnyeit leírni, jó választás volt, a gyerekek imádják, nekünk is szimpatikus nagyon.
De ! Nem egy pedagógusa van az osztálnynak. Hajni néni volt a másik, aki az első szülőin nagyon halvány volt és háromszor elmondta milyen öreg. Sok kedv nem volt benne, ám ezt ellensúlyozta Fanni néni.
A suli szerdai nap kezdődött, következő hétfőn jött a hír hogy Hajni néni kórházban van, és nem is jön vissza.Még mindig nem aggódtunk, lényeg Fannink megvan. Ám! Van a barátnőm lányának aki harmadikos egy nagyon jó fej tanítónénije Anna néni. Litániakat hallgattam anno milyen jó fej. Na őt kaptuk meg, Hajni néni helyett. De egyáltalán nem jófej. Meg is értem. A harmadikosok szülei joggal buktak ki, hogy elvitték a tanító nénijüket. Ment is a háború a szülők részéről, ezt is megértem.
Azt is értem hogy Anna néninek valahol ez nagyon kellemetlen. Nekünk is nem mi kértük, gondolom az iskola vezetősége döntött ilyen faramuci módón, ahelyett hogy felvett volna mégegy alsós pedagógust.
Asszem Anna néni jófejségére várhatunk még egy darabig. Azt is tudom hogy néha nyűgös a gyerekekkel, hiszen ez kényszerpálya neki. Vagy előbb vagy utóbb felülemelkedik benne a pedagógus, nem tudom.Mindenesetre marha érdekes hogy nem futja mégegy tanárra, elég sok pénzt szednek be az alapítványra minden jogi forma szerint. Ehelyett most van egy mindenkinek elég kellemetlen helyzet.Eddig nem értettem hogy ahol én vizsgáztatok egy hatalmas állami középiskolába miért ven az igazgatón kívül egy vállalkozó főigazgató. Most már értem. Lehet hogy itt is elkelne egy.Mert hogy ez a mi gyerekeinken fog csattani az biztos.

Nincsenek megjegyzések: