Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. október 28., szerda

Adrenalin

Már reggel óta érzem ahogy kúszik feljebb az adrenalin szintem. Holnap gyakorlati vizsga az üzletemben, és nem csak az én tanulóimat vizsgáztatom, hanem több cégét. Valamint mivel középfokú lett a képzés, így ott lesz vizsgarendező, szaktanár, kamarai ember , rengeteg tanuló, szóval kihívás ez de nagyon.
De tudom hogy megoldom, és örülök hogy a vizsgaszervező iskola is tudja ezt.
Pénteken pedig a nagy szóbeli. Ott pedig kérdezőtanár vagyok. Hiába na, ez a hab a tortán!

3 megjegyzés:

kata írta...

Azért jöttem, hogy rákérdezzek, hogy mi van veletek, mert nálam a blogger aszongya, hogy két hete volt utolsó bejegyzésed. Én hittem neki, de már nem.

Azt hiszem ez a szívednek tetsző adrenalin. Én büszke vagyok rád!

Édes Ákomnak ez az óramániája, bár tudom a vele együtt élőknek nem annyira.

Krisz a H1N1-es gyógyszert íratni kell, vagy vény nélkül is adják? Ti oltatjátok magatokat? Már ha nem késő?
És az a derm meg fertőtlenítő, ugye?

Szép napokat, pussz,
Kata

Szerintem sok gyakorlással egyszer csak lá lesz a löából.

Gabi írta...

Túl vagy rajta...gondolom,hogy leengedsz a hétvégén.:)h alesz rá mód...
Szkokán fiúk

KBernadett írta...

Azért a fáradságon és a kimerülés utánni feltöltödéskor(na ezt jól meg azt mondtam) de hogy mégis milyen volt a vizsgáztatás? hogyan élted meg? Írd le én kiváncsi vagyok ám:-)

puszi nektek