Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. október 11., vasárnap

Gondolatok az influenzáról.

A szezon első lerobbanása látszik rajtam. Orrom teli, kicsit fáj a torkom, és olyan plötty vagyok.
Ez idáig nem gond, de!
- Most minden kis meghűlésnél, kis vírusnál agyal az ember gopgy nem-e az új vírus?
- Ha az vajon mikor kap tüdővérzést? Álítólag mindössze fél óra alatt kivégzi az embert.

Szóval egy amúgy is hipohondernek ez maga a tömény stressz.
Beoltatni nem akarom magam.
Gondoltam amúgy is van az üzletembe több tonna szájmaszk, valami korszakalkotó divatdizájnal feldobom, és elkezdem hordani.

Így elképzelem a napot, ugye itthon is kéne mert a gyerekektől kaptam a bacik 99,9 %-át.
Szóval elképzelem ahogy maszkkal járok dolgozni, ott rajtam van, aztán a gyerekekért, itthon is rajtam, majd este az "egyéb elfoglaltságok " c fejezetnél mondjuk egy szexi kéket vennék fel, hamár több színben van miért ne variáljak.
Meg amúgysem hatásos álítólag csak amelyik át van itatva azzal az antibacis trutymóval. Aztán ugye abban aludnék, mert ugye a vírusokat nem lehet csak úgy kiűzni.

Kaja, cigi elfeledve, minden nem megy a maszkkal.
Aztán mondjuk végre jönne a nyár, és rájönnék hogy mint tavaly ugyanúgy pörög a vírus, így a 35˙c-be is magamra dobnám.

Vagy nem stresszelek és beoltatom magam, bár nem csak az oltóanyag miatt nem akarom, hanem mert egész egyszerűen elkéstek vele. Ha ma beadatnám is 21 necces nap jönne, és csak csúcsosodik a vírus, tehát elég nagy az esélye hogy legyengülve kapnám el.
Az egyéb oltással való problémákról ne is beszéljek.

Viszont mennyi viszolygást váltanék ki a maszkkal?
Aki ismer tudja a választ: Nem érdekel.

Ami aggaszt hogy pont a mi korosztályunkat érinti ált végzetesen a vírus.
Ugye az idősebbek, mondjuk a nagyapán korosztálya már elvileg találkozott vele. Az ő gyerekeik is találkozhattak vele, hiszen 76 körül voltak fiatalok.
Mi ez a 30-40-es korosztály viszont nem. Ebben a korosztályban fordulnak elő a halálesetek.
Na most legyen valaki okos.

Hogy én túlragozom? Nem leírtam az elején hogy hipohonder vagyok?:)

3 megjegyzés:

Melcsi/JázminVilmó írta...

Gratula a három évhez (most hogy mondod, én is 3 éve szeptemberben kezdtem...:); kitüntetés a cartakarításért; zöld irigység az Aquaticum miatt... és derültség az elkövetkezendőkben kötelezően közzéteendő maszkos fotóid várt látvány miatt.
Ui: A kék csipkésről külön postot kérek!:))))

Loihi írta...

Hahh. Egyeznek a gondolataink.

KBernadett írta...

én is igy vagyok, vele. s egyáltalán nem tudok dönteni felőle

puszika