Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. október 7., szerda

Szerda

Reggel a kutya elengedte magát. Úgy ahogy volt bepisilt, bekakilt. Ez szép teljesítmény egy 40 kilós kutyától. Pedig hajnalba volt lent. Ezzel még valahogy csendben elszenvedtem, sőt miután letettem a gyerkőcöket visszarohantam és még áttakarítottam mielőtt dolgozni mentem.
Délelőtt dolgoztam, délben pedig két napja Apával itt a parton ebédelünk.Aztám mindketten vissza a sját üzletünkbe. Négykor Apa ment Rékáért, majd Ákosért, én háromnegyed hétre értem haza. Mire is? A kutya megint elengedte magát, mondta Apa akkor amikor hallotta a kocsim riasztóját. Ugyanaz volt mint reggel. Ekor azért kiakadtam, és negyedórát veszekedtem vele. Na jó kilátásba helyeztem az Illatos utat, simán az utcát neki. Ezeket hallva Rékám vadul a kutya védelmére kelt, így aztán őt is nyugtatgathattam.

Réka estlre és reggelre köhögött. Szerintem ez a klasszikus csorog htra a takony szitu, de azért persze reggel elviszem az orvoshoz.

A napló a babaszobás időszakkal együtt pedig most októberben HÁROM éves!
Gratulálok is magamnak:)

Nincsenek megjegyzések: