Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. október 13., kedd

Talán...

megússzák, ma hatkor keltek.
Egyébként válaszolva, úszás-,korcsolya-,tenisz.
De amikor az előző bejegyzést írtam, nem kalkuláltam bele az óraátállítást:o
Így még várok.

Tegnap végre valahára bekapcsolták a fűtést. Húú egész más volt hazajönni. Bár így megfázva.. na mindegy, mégis jobb a meleg lakás.
Most a Doki pár nap fekvést javasolt, nem rossz, nem nagyon próbáltam eddig. Legutoljára kiskoromba amíg még ágyba lehetett tartani, márpedig Anyám ott tartott ha beteg voltam.
Most kifejezetten jólesik.
Teázom, inhalálok, hörgőtágitok, aspirinezek, vitaminozok, orrcseppezek,köptetőzök, és néha ezek között van némi szünet, na akkor fekszem.:)
Megpróbálnék most antibigyó nélkül gyógyulni.

Gyerekek jól vannak, kicsit krákognak. Mindjárt jönnek, ma is Apa a soros az elhozatalba.

Két hét múlva vizsgáztatok, utána lesz egy laza hónap, hát nagyon várom már meg kell mondjam.
Kis erőgyűjtés.

Nálunk ma reggel abszolút kabátos idő volt, így mindkét gyereket jól beöltöztettem.Fújt a szél ezerrel és hideg volt.
Úgy látszik itt a tél.

Ákomnak este a Cini-cini-ből olvastam, pont a csiribirit. Mondjuk a rajzok nagyon elvontak, azért se tetszett ez a könyv a Réka idejében sem. Na most ugye Csiribiri-be van, hogy "lélek lép a lajtorján", és oda van rajzolva a csillagok közé egy létra, és mintha egy lepedő mászna fel rajta. Sejtheti mindenki hogy Ákomkánk amúgy is élénk fantáziája miket hozott ki belőle.
Pl : szellem. Mondom erre hogy nem, de mit is kéne mondani, azt hogy a lélek, na az még nem igazából érthető neki. Mondom hogy a szellőlány. Erre ő: Anya! Nem érted? Ez a szörny.
Ennyibe maradtunk.

2 megjegyzés:

Hanna írta...

Jó lesz az óraátállítással is,,,nem 5kor kelnek, hanem 4kor:)))
Szerintem jó ötlet ez a reggeli sport, főleg a korcsolya,,,jaj az de jó!!
Pusza

Bogár és Gerti írta...

Jól el vagytok veszve... csak nem betegek vagytok még???
Puszi