Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. október 3., szombat

Múzeumok délelőttje, és egy rendőrségi üldözés

Reggel kocsiba vágtuk magunkat, és irány a Liget, mert megakartuk nézni a Mez.Gaz-ba az Éjszaka az ewsőerdőben c. interaktív kiállítást.
Előre átgondolva a Közlekedési múzumnál parkoltam, hogy Ákom ne szúrja ki se a Zoo-t, se a Vidámparkot. Viszont innen kellett gyalogolni renesen. Na meg vissza.Amikor visszaértünk demokratikus szavazást tartottunk majd bementünk a Közlekedési múzeumba is. Egy óra is elmúlt mire kijöttünk, összesen fél tíz óta mentünk, és mégsem voltak nyűgösek.
Élvezték mindkét múzeumot.



Mezőgazdasági múzeum



Egy gomba sem maradhat észrevétlen Ákom előtt:)








Hazaindultunk majd észrevettünk 4-5 kocsival előttünk egy konvojt amibe két nagy páncélos autó is haladt. Na a kiváncsiság.Kivágtattam egy sávot és gyorsítottam kicsit hogy megnézzük. Na jó nem annyira kicsit. A következő kép már az volt a visszapillantóba hogy egy rendőrautó teljesen a kocsi fenekébe, és szirénáz. Addig tolt amíg félre nem álltam. Utána tovább ment. Konklúzió: Konvojba haladó autót ne nézegess, mert nem ott van a konvoj vége ahol látszik.:)

5 megjegyzés:

Loihi írta...

Fú, ez durva. Nem "tojtál" be?

Ákombákom és Réka írta...

Dehogynem, mert nem tudtam hogy mit akart. de arra hamar rájöttem hogy nem megállítani, mert teljesen rám volt tapadva. Amint félreálltam ment a konvoj mellé.
K

Bogár és Gerti írta...

Hihi :D:D
Puszi

Mia és Maja írta...

Jajj,Krisz Anya,nagyon kíváncsi lehettél...:))))
Jót nevettem,bocsi!:$;)))
Puszi!

Gabi írta...

:o:)Szkokán fiúk