Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. november 28., péntek

Királyságom tegnapi és mai napja

Tegnap délelőtt Ábel volt itt, de előtte még megalkottam eme remekműveket:) Teljesen egyedül:)
Íme birodalmam órái:)


Miután Ábelék elmentek, királyi fenségem aludni óhajtott Thomassal a háttérben. Egyszer fel is keltem, és ki volt kapcsolva:@ Visítottam is a szolganépnek! Nehogy'má!
Amikor a nagy szolga is megjött négy fele, felvetette hogy menjünk el az Állatkerti játszóházba, amit én állatketrecnek hívok:)
Kicsit hagytam őfelségemet rábeszélni, majd engedélyt adtam az indulásra.
Nagyon jól elszórakoztunk, főleg hogy kevesen voltak. Anyáék is összefutottak ott kilenc éve nem látott ismerősökkel, így társadalmi élet egy hétre letudva.







Azért választottam az ottani boltból egy thomas havert, soltyt. Na így őf4elségem megnyugodva kivonult. Itthon elég hamar álomba szenderültem:)
Királyságomba ma majdnem lázadás tört ki, de 10 puszival, jó nyálassal levertem:)
Ábelék ma délelőtt is voltak így jól elszórakoztunk.

6 megjegyzés:

Melcsi/JázminVilmó írta...

Királyságban nincs unalmas nap.:)
Puszi!

Bogár és Gerti írta...

Isten éltesse a dédit :)
Én is szocializálódni akarooook!!!
Puszi

kata írta...

Fantasztikus órák!
Én odáig vagyok, meg vissza!
Szép napokat fenségednek és királyi szolgáidnak!
Kata

KBernadett írta...

De jó napod lehetet:-)
Dédipapának pedig utólag is boldog születésnapot!

puszika
Durda Bettyke

Noémi és Ildikó írta...

Nagyon jó ez a királyosdi :),a játszóház pedig biztos jó volt őfelségének ;) :d
Amúgy bocsánat, hogy rég nem jöttünk, csak anya eléggé foglalt mostanában kettőnkkel, na meg amikor ráért volna, nem volt internetünk (egy hétig).
Puszi és Isten éltesse dédi papit
Noémi, Kristóf és Ildikó

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Merre vagytok, mi van veletek? Nem szoktatok ennyit hiányozni! Milyen volt a buli?
Az előző bejegyzésünkben pedig elfelejtettük megjegyezni, hogy igazi kis művész vagy :) Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó