Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. november 26., szerda

Ma

A nap fő híre, hogy Dédipapánk ma 81 éves! Hétvégén jól megünnepeljük:) Réka kérdezte is, hogy lesz-e gyerek sör?:) Gondolt itt a kölyökpezsgőre.
Hamár Réka, akkor szóval a lelete egész jó, semmi extra betegség. Így az orvos, még mindig az arcüreg gyuszira gyanakszik, sebaj az antibigyót második napja esszük:(

Ma Ákomka ment megint bölcsibe, mi itthon voltunk csak délután mozdultunk ki, csak valahogy megint sokba került ez a kimozdulás:o Réka idén még két zsúrra van meghív-va, ezért játékokat választottunk, na persze besegítettem Jézuskának csomagolópapír ügyben, plusz egy két dísz, újabb égősor, na meg pár apróság. Réka kinézett egy pólót is, tényleg szuper akkor már Ákomka is vettem egy tigriseset szóval folyik a pénz rendesen. Szeretem én ezt a karácsonyt, csak marha sokba kerül. Mégha az ember nem is olyan cuccokat vesz mint amilyeneket tegnap láttam egy boltba. Egy dísz volt ezerötszáz:o na jó majdnem megszólalt ez tény.
Elintéztem a szaloncukrot is, egy márkához ragaszkodom már hosszú évek óta, inkább én veszem mint Apa, ő nem lát sok különbséget bennük.
Amúgy totál megvagyok magammal elégedve, mert szinte mindenkinek megvan az ajándéka, szerintem jövő héten kész leszek mindennel. Akkor jöhetnek a kaja alapanyagok, innivalók és kész. Decemberben úgyis az Apehra kell költenem:)

Szóval Ákomért mentünk a bölcsibe, éppen vonatozott a nyuszifül:) Margó nénitől megkaptuk a füzetet megint két oldalt írt Ákomról, tömören hogy minden rendben vele.
Na jó részletezve: Elmélyülten játszik, érdeklődő, sokszor énekel ami neki az abszolút komfort érzetét mutatja, kvázi hogy jól érzi magát. Udvaron nem annyira találja fel magát:o Ez az egy fura, hacsak lassan össze nem áll a kép, hogy a gyerek inkább a nyugalomba szeret játszani. Mert a játszótéren se nagyon van el most már elég régóta.

Jut eszembe játszótér, idén is jön oda a Télapó nem tudom menjünk-e. Megy a bölcsibe, is oviba is. Szerintem bőven elég de megértekezzük majd még Ábelékkel is.
Holnaptól szabin lesz Ákom hiszen úgyis itthon vagyok Rékával ez a három nap egyhuzamba pont elég szerintem.

Bölcsi után beszaladtunk az üzletembe, volt egy kis melóm, majd befutottak Ábelék is.Aztán Ábel maradt egy kicsit majd vittük a suliba ahol Emmának volt valami zeneizéje. Na akkor már negyed hét volt, Ákom nyűglődött így jöttünk haza.

Korábban tettem le őket, Réka elég nyűgi volt, de Ákomka még fél órát dalolászott az ágyába.
Még mindig abszolút fut a szerepjáték, tehát ő a király.:) Majd holnap elmeséli hol tart az ő királysága:)

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Gratula Anya,Te már ilyen jól állsz az ajcsikkal!?:o:o:o
Mi még csak a listát írtuk meg Miácskával...:o:$

Mit olvasunk mint ott lent?:o:o:o
Nem szeretitek a havat?:o:o:o
Jajj,én (Mia) meg már kitettem a szánkót a teraszra,de úgy látszik,elijesztettem vele a havacskát,mert azóta is süt a nap!:o:(
puszi Nektek!!!