Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. november 15., szombat

Hosszú nap

Éjjel Ákomka láza folyamatosan ugrált, így fél óránként gent voltunk. lázat csillapítottunk, vigasztaltunk.
Réka izgult a verseny miatt, nem tudott elaludni. hajnalba keltünk, fél nyolcra kellett menni.
nagyon klassz volt a verseny, kameráztam fényképeket majd kapok az egyik Anyukától. Réka nagyon ügyes volt, minden elfogultság nélkül. Ugyan kikaptunk a másik csapattól, de ahogy hallottam ők hetente négyszer három és fél órát edzenek. Viszont Réka nagyon komolyan vette.
Szóval Apával dagadtunk.

Közben itthon a mami lázat csillapított. Azért kijött megnézni a Dr néni , szerinte vírus. Ezek után beszéltem Patrikanyuval, jól kiakadtam az ottani horrorsztorin. Aztán Réka csoporttársának a húgának vitem hányás elleni cuccot, szegény nagyon beteg. Valami érdekes vírusok keringenek errefelé mert csütörtökön parkolni sem lehetett az orvosi rendelőnél:o Ja és Ákomkáék a csoportban 12 helyett négyen voltak:o

Reméljük az éjszakánk nyugodtam tellik, most lement a lááza, izzad a manó.

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Gyógyulj meg drága!
Réka! A részvétel a fontos, s a játék öröme...
Puszi

Hanna írta...

Drágámnak jobbulást, mennek a vírusűző pusszancsok;-P,,,Rékának pedig gratulálunk, nagyon ügyes_:)
Jobbulást!
Puszika