Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. november 3., hétfő

Hétfő

Ma sikerült ismét, igaz írhatnám, hogy ahogy mindig ötkor kelni. A Dr néni 9 után jött, mindenkit beoltott influenza ellen, Anyát is.
10-re értünk be az oviba és a bölcsibe.
Anya és Apa matracot mentek venni az ágyamra, mert eljött a nagy nap lelettek szedve a rácsok. Délután mi vittük Rékát tornázni, de Apa ment érte. Így sétáltunk a Duna parton, és itthon falióráztunk.
Elmeséltem mi volt a bölcsibe. Lalával aludtam, finom volt az ebéd:) Jól elvoltam, de csak úgy repültem Anya ölében. Itthon megmutattam a plüss vakondnak a faliórát, majd szóltam neki hogy "gyere mézni a vakondot a tévében"
Gyönyören beszélek, énekelek de a ragozással van egy kis gix.
Ha Anya kérdezi hogy a Lala kivel játszott, mondom hogy "én" .:)

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Gyere csak a közelembe, megragozlak én :-D ELESETTETTEM ;) --> elesett+(eles)tem ;)
Az oltás nem jól hangzik, de félő, hogy holnap táján nekem is befigyel :( Már megint anám munkája miatt kell szenvedjek :@
Puszi