Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. november 4., kedd

Vásárlás, az ezermester és az iskola

Reggel ugye ismételten ötkor keltünk. Miután elszállítmányoztam őket, elmentem vásárolni Télapó ügyben. Vettem egy hatalmas rajzkészletet és egy nagy gyurmakészletet. Ezek közös ajándékok lesznek, annyi vita van a játékokon hogy gondoltam ideje megismerniük a "közös" szó fogalmát.
___________________________________________________________________
10-re értem haza, amikor Apa is befutott, felfúrni a több mint egy hete vett polcokat.

10.05 belépünk a lakásba.
10.05 Apa telója csörög.
10.36 Apa még mindig telefonon keresztül irányítja az üzletet.
10. 50 Apa a telefont letette, vadul káromkodik, majd nekiáll keresni a fúrót.
11.10 Bekiabál hogy hova tűnt a fúró, hova tüntettem mivel én mindig pakolok.
11.20 Megtalálja, ahova ő tette egy hete.
11.30 Minden előkészítve, Ákom faliórájával kezdünk.
11.35. Lyuk megvan, de nincs tipli...keresünk
11.50 Tipli megvan. Óra fent van.
11.55 Az első polcot betervezzük, lyukat megjelöljük.
12.00 Az órára nézünk....
Déltől háromig nem lehet fúrni................................

Ez után én a hálóba vonulok pihenni, Apa pedig aki rendkívül elfáradt, befalja a leendő vacsi felét, majd lelép dolgozóba. Polcok édesen hevernek a földön, én pedig úgy merülök álmoba, hogy tudom nagy dolgot tettünk hisz legalább már nem a kocsi csomagtartójába hevernek. És majd legközelebb korábban fogunk hozzá!

_______________________________________________________________

4 megjegyzés:

kata írta...

Ismerőőőős!
Csak így tovább.
Én is szeretnék egyedül aludni egy keveset!
Pussz:kata

Gabi írta...

Nahát,ti a kismadarakkal együtt ébredtek?!:oVagy talán még előttük...:)
No,kisvakond biztosan jót aludt az ágyikóban,reméljük azóta már Ákom is kipróbálta az új fekvőhelyét!:)
A polcok mevárnak...:)
Szkokán fiúk

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Jaaaa, mindig a nők pakolnak el mindent:s!!! Reméljük minél előbb helyükre kerülnek a polcok! Puszi és feltétlenül nézzetek be kristóf - kincsünk naplójába, a 7. bejegyzéshez.
Noémi, Kristóf és Ildikó

Bogár és Gerti írta...

:) Ilyen ez ;)
De a csendparancs nem is rossz ötlet. Legalább nem zörgik fel a kicsiket.
Puszi