Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. november 25., kedd

Ákomka

A bölcsi után mindig morci vagyok egy darabig. Különösen ha Anya nem áll elő az autóval. Hogy is képes azt gondolni hogy nekem van kedvem öt percet is sétával tölteni. Nekem, első pasaÁkomnak:o Na de mindegy is, hiszen nem várom el hogy őfelségemet megértsék.
Szóval megbocsájtottam, mert a bölcsi előtt várt hercegi szánom. Amivel nem is volt gondom, csak amikor a dombra értünk, és ki lett adva a cél feladat hogy gyerünk szánkózni! Hát mégis mi a fenét gondol ez? Egész nap dolgozom a bölcsibe, igyekszem a lehető legjobb formámat adni, nehogymá a gondozó nénik elhiggyjék Anya anekdotáit holmi hisztikről!

itt Réka...
Hát mondom hogy nem tetszik!:@ Hát ha tavaly sem tetszett, idén mi a frásztól tetszene????
Na jó mosolygok, de csak Ábel barátom miatt. Aki stréeren húzta fel a szánkóját lecsúszás után:o Bezzeg én! Szólítottam alattvalómat. Hogy: Gyeje! ha nem jött az ádáz, akkor Ábel szolgájának szóltam. De nem értettek ezek meg engem, így duzzogva a domb szélére vonultam. Hátha oodajönnek, hogy "Drága Ákomka mi bajod? " De nem! FFúúúú de mérges lettem.
Aztán hogy ne is keverdjek holmi pór nép közé akik micsoda förtelem élvezik a szánkózást, Anyával haza battyogtunk. Illetve vonultam.

Itthon persze alkottam! Sokat, sokat! Na ez bejött:) Anya húzza a száját, de fogalma sincs miket fog érni ez 20 év múlva.. A balga!




Hogy ment a parkettára is? Na foglalkozom én ilyen apróságokkal? naná hogy nem!



És most szólítom a szolganépet, mert fél órája dalolászok hercegi kádamba, és éppen most osztom a Tesót!
Fenséges jó éjszakát mindenkinek!


5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Én bírom a szánkózást, csak nálunk nem volt ilyen bőséges az áldás ;)
Milyen üzletetek is van :-P Papír-írószer :-D ??? ;)
Puszi

kata írta...

Fenséges szép napot fenségednek is!
:)
Nagyon tetszik, ahogy rajzolsz!
Királyi!

Pussz:kata

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Micsoda klassz ho van nalatok. :-) Hatha megis megszereted a szankozast, mert nagyon jo.
Szepek a muveid. :-)

Puszi nektek Lilla, Dorka es Eszter

Gabi írta...

Nekünk bejött a szánkózás.:)MAjd talán jövőre neked is fog tetszeni....;)
Tuti remekműveket alkottál!:)
Szkokán fiúk

Zoárdka mindennapjai írta...

Már mindenki szánkózik ezerrel csak én nem:)))Irigyellek barátom!!!Én még soha nem is próbáltam...:)))Egyébként klassz neked,hogy bölcsibe jársz,én még gyúrok az ovira:P