Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. november 25., kedd

Megvagyunk, megvagyunk...

Szombaton Anyuval voltak, én dolgoztam aztán csajos délutánt tartottunk:)
Vasárnap itthon pihentünk majd ábelék jöttek át. Ákom felváltva volt kedves, és undok. Amikor elege lett, bevonult a kincsesládába:)

Hétfőn elvittem mind a kettőt, aztán csizmát mentem venni nekik. Karácsonyra is vásárolgattam, majd jöttem haza. Itthon telefon az oviból, Rékának hőemelkedése van:o
Hát nyűgös lettem az tuti. Ő nem annyira mert amikor mentünk érte Ákommal épp hógolyózott:)
Viszont estére fázott, és tényleg hője volt láza nem:o
Engem az ilyen dolgok idegesítenek pont, mert ha lázas lenne akkor vírus vagy valami. De ez a tesze tosza hőemelkedés:@

Reggel jött a Dr néni, tüdeje tiszta, torka nem piros, hasa nem fáj. Én gyanakodtam elvileg vakbélre, de úgy megnyomta a hasát, és nem reagált.
Így elmentünk laborba vizeletet és vért adni. Holnap délután, legkésőbb csütörtökön lesz eredmény. Meg kell mondjam aggódom:(

Ákom persze valamit levett a dologból, mert tiltakozott rendesen a bölcsi ellen.

Este még jövünk!

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Mi a helyzet Rékával?:sSzkokán fiúk