Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. november 2., vasárnap

Vasárnap

Délelőtt a Dédit látogattuk meg:) Jól elvoltunk, én levaásztam az óráját, azt nézegettem, pakolgattam. Hazafele már cirkuszoltam, így Anyáék odaadták a télapóra szánt faliórát.
Persze délután hosszú órákat elvoltam vele, és ami az előnye nagyon stapabíró. Párszor tettük vissza az ingáját csak. Anya a Vaterán szerezte, kb egy jobb minőségi kisautó árába került. Hogy a témáná maradjunk, Anyáék csak azért aggódnak hogy mi lesz ha ez a mániám is leáldozóba lesz. Mi lesz a következő?! Remélik nem a kamionokra indulok rá. Bár ki tudja?:)



Itt megszakítottam az órázást:)
Ma reggel jön a Dr néni az influenza oltásokkal, végre szerzett. A gond csak az hogy folyik az orrom. Így valszeg csak a Réka kapja meg. Még ezt is meg kell beszélni vele.
Reméljük csak egy nátha!

Nincsenek megjegyzések: