Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. december 2., kedd

Azelmúlt pár nap

A Fiam meg a Lányom.....most épp nem verekednek az ágyon:) Ritka pillanatok egyike:) Voltunk Csilláéknál is, ahol egyre inkább együtt játszanak a srácok:)
Díszitettünk is:)


A tavalyelőtti Adventire szavaztunk....


Dédi 81 éves lett:) még sokat, sokat Dédi!:)





Ákom csodálta a tortát:)





Réka pedig ritka rendesen viselkedett:)



Korcsolyáztunk:)










Óvónéni fényképezte, Réka a rózsaszínes overálos:)










Megint nem volt internet, a bűnös a kábel volt, nemrég mentek el a szerelők:@









Ákomka és Réka jól vannak, várják a Télapót aki megy a bölcsibe és az oviba is-. ákomka különösen készül rá, már most kijelentette hogy:" Elveszem az alóját!"Na ennyit ért a dologból:) Pedig napról napra fejlődik, gyönyörű mondatokba beszél, válaszol egy tünemény. Réka meggyógyult ő is nagyon aranyos.


















Hétvégén megtartottuk a Dédi szülinapját, volt dínom-dánom és szép torta.









Hétfőn az ovisokat kísértem korcsolyázni, hát éppen elegen voltunk négyen tizenhét kori feladásához.









Én a múlt héten nagyon finom zsíros kenyereket nyomtam, így most fáj a pocim, bár szedek görcsoldót, plussz valamit emésztésre, plussz epére cseppeket de még mindig nem az igazi.









Este igyekszem mindenkihez benézni!









Pussz Krisz

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Már hiányoltunk...:s
Örülünk,hogy jól vagytok!:)Isten éltesse a dédit!:)
Szkokán fiúk

Milán és Márk írta...

Nagyon ügyes vagy,az az óra tényleg nagyon szuper.A mikubácsit már én is nagyon várom.
További szép hetet!
Üdv:Mackó koma

Zoárdka mindennapjai írta...

Hmmm..programokban gazdagok vagytok!!!Mi is még nagyon sok boldog szülinapot kívánunk déditeknek:))))Szólunk anyával,hogy blogunkat csak meghívóval lehet már olvasni,ha kell meghívó akkor küldjétek el az email címet a timike86@freemail.hu-ra!!!:))))

Bogár és Gerti írta...

:) Mostmár itt is nagy Miki várás van ;)
A díszítés nekem tetszik, ahogy a koszorútok is :)
Én azt a pár gyertyát sem merem elővenni :-P szerintem a szekrény tetején van elég lom :-P ...
Jó egy kupacban látni a törpöket :)
Puszi