Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. december 22., hétfő

Ünnepek előtt utolsó melós nap....

Nagyon sok meló volt, de időben meglettem, igaz némi rövidzárlattl spékelve:) Kaptam ajikat a vendégektől, klassz volt. Fura is volt este bezárni az üzletet a hajrá után. Féltem hogy ez a mai nap meghaladja teljesítőképességemet, de minden oké volt.

Mivel én extra fáradt vagyok, egyértelmű hogy gyermekeim teljesen kipihentek:o
Persze az is hogy Apa későn jön. Én mégis teljesen boldog vagyok, örülök hogy holnap már csak egy-két dolgot kell elintézni, azokat is csak a közelbe.

Ez azért lényeges momentum mert pár napja 100 méteren háromszor akartak letörni. Gáz hogy az emberek egy részénél idegbetegségbe fordul a karácsonyi készülődés.Ilyenkor jut az ember eszébe hogy milyen jó lehetett egy nno békeidőbeli karácsony:o
Mennyire más lehetett. tömeg, hitelek, ideges emberek nélkül. Azért visszacsúsznék az időben.Valamint kezdem nem elítélni azoat az embereket ekik családostul fogják magukat és már karácsony előtt elutaznak jó messzire. Nem lehet az olyan rossz!:)

Na de ez mégis a gyerekek blogja, szóval még moindig tart a "szerelmes" effektus, tehát vagy imádják egymást, és minden oké, kacaj és nevetés.
Vagy....kiabálás, csapkodás, stb.

reméljük kinövik:)

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Ne is említsd ezt a karácsonyi rohamot... torkig vagyok vele, a zsebem üres és nem is vettem semmit szinte...
Puszi

Mia és Maja írta...

Nincs is jobb mint egyet pihizni a fárasztó nap után,csak hát,mi nem csak dolgozó nők vagyunk,hanem anyukák,feleségek,háziasszonyok...:$
Én az elsőt májusig mellőzöm,amennyire tudom...;)
Nálatok is a nagy a szerelem?:o:p
Nálunk is Mia SZEJETI MAJÁCSKÁT,odaadja most már a játékokat is és megvédi az "ellenségtől", a többi gyerektől,akik elszeretnék venni a játékait...:p:)))
Maja pedig imádattal és hálásan néz a nagy nővérkéjére...:p:))

Kellemes készülődést Nektek!:)
puszi!!!