Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. december 15., hétfő

Vasárnap és hétfő

Vasárnap szinte egész nap nálunk volt a Csilla a Patrikkal és a Cintiával mindenki nagyon jól elvolt. Aztán Apa hazavitte őket, én meg elindultam Rékával egy ovitársa zsúrjára. Egy napot késtünk:(
Sebaj hiszen annyi zsúron volt. Hogy én hogy néztem el? Annyian káérdeztétek ami nagyon jól esik, szóval pénteken szívták le a cisztámat, amiben 7! dl folyadék volt. Így nem csoda hogy szenvedtem alőtte mint a kutya. A műtétre dalolva mentem, kisműtét volt nem vágtak sehol és délre itthon voltam. Valszeg ezért nem jutott eszembe megnézni szonbaton a meghívót:o

Ma Réka megint egy hős volt, reggel ovival korcsolya, délután két óra torna, nagyon megdícsérték:) És mivel nem eminens, a kocsiba énekli velem, mert már kívülről tudja a Zanzibár "Nem vagyok tökéletes" c számát:):):) / Aki felháborodna jelezném, hogy a gyerekdalokat is kívülről fújja/

Nem utolsó sorban pedig Ákomnka is mesél már:

Ákomot holnap fodrászhoz viszem, ugyan kezdek neki magyarázni, megbeszéljük de nem remélek csendes 15 percet a szalonban:)

2 megjegyzés:

Milán és Márk írta...

Ákom anyu örülünk,hogy jobban vagy!
A tesó tényleg nagyon ügyes!
Oviba voltál?Azt nevezem,akkor szeptemberben már nem lesz olyan idegen.
szép hetet:Mackó koma

Bogár és Gerti írta...

Pihendd ki magad... kis műtét kis műtét... nekem nem magyarázza be senki, hogy meg sem érezte :-S
A Zanzibár meg szuper, most koncerteznek nálunk (vagyis itthon ;) nekik :-P is )
Puszi