Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. december 16., kedd

Pár szó a Karácsonyról

Azért csapkodnak felettem a hullámok rendesen:O nagyon jó hogy a gyerekeknek minden ajándékot már novemberbe megvettem. Klassz mert tudom hogy ot vannak az üzletbe, csak csomagolni kéne. Viszont így késztetést érzek hogy még mindig vásároljak:o

Ugye a cisztaszívás előtti két hét pokol volt, mert mindenem fáj, az utolsó hét iszonyú stresszes is, mivel nem tudtuk kell e műteni. Na ez idő alatt egy Grincset szerettem volna aki ellopja a karácsonyt, legalább egy hónapra.

Most hogy minden oké, hatalmas listával járkálok, mert hiába van meg a szűk családnak, barátoknak majdnem minden, ott van a sok plussz, az óvónők, a dadusok, a doki, a könyvelő, a portás, edző szóval a sok sok mindenki el ne felejtsünk valakit:o

Apa sok év után kivásárolta az üzlettársát, így időben nem lett neki több.
Itt a lakás is, ami ugyan nem gáz, de mégis, és karácsony előtt az ember tutira talál még ezt vagy azt ami nem tökéletes, így hívtam segítséget, mert a naptárom telis tele melóval:o

Apropó lakás, sütés. Mézeskalácsot sütünk hétvégén, aztán a többi sütire egy jól bevált receptem van: a kedvenc cukrászdánkba
megrendelem őket. Ez van.
Fodrászhoz nem jutok el, lett volna időpontom, de nekem is melóm. Így az marad két ünnep közt.
Eljutottam oda, hogy hatalmas listával járkálok, szorgosan húzigálva a tennivalókat és vásárolni valókat.
Közben marha büszke vagyok magamra, mert először sikerült időben beolvasnom a villanyóra állást, és a vízóraállást. Hogy megfog lepődni Apa hogy kevesebb a számla:O:) Mindig több havit fizetünk, mert elfelejtem lediktálni:o

Közben ugye szorgosan járunk edzésre, ma van idén az utolsó. Edzek a most következő időszakra , mert rengeteg meló lesz, és várom a karácsonyt hogy végre ne kelljen reggel korán indulni, délután időbe edzésre érni, az üzletbe menni. Csak együtt lenni , játszani a gyerekekkel, a családdal lenni. Olyan jó lesz......

2 megjegyzés:

Gabi írta...

:):):)Ne aggódj,én is listával járkálok...és a naptárba beírom mindíg előre,hogy mikor mit kell beolvasnom(villany,víz...)
Puszi:Gabi

Bogár és Gerti írta...

:) Mennyit álmodoztam ma arról, hogy lesz végre egy időszak, amiben nem leszek soha késében, nem kell rohanni, nem kell Bogarat taszingálnom, hogy igyekezz, igyekezz... :-P
S én nem is járok most edzésre egy jó ideje :-P , s az sem volt túl komoly :-P
Hát igen... túl rövid egy nap...
Puszi